niedziela, 30 listopada 2014

Co nowego? - Awatar

Hej :) Ten tydzień był dla mnie naprawdę wyjątkowy. Zdałem prawko i w końcu odetchnąłem z ulgą. Od tamtego poniedziałku do samochodu się jeszcze nie zbliżyłem, lecz wkrótce na pewno to nastąpi. Już we wtorek przestałem czuć to swoiste obrzydzenie do jazdy, które miałem. Jeżdżenie przestało mi się kojarzyć ze stresującymi egzaminami i mogłem spojrzeć na to z innej strony. Dziękuję też Wam, za słowa zrozumienia i otuchy. 

Opowiem trochę o moim awatarze. Jest to Grace - bardzo ważny dla mnie symbol. Pochodzi on z polecanej przeze mnie ostatnio sagi fantasy "Miecz Prawdy" i myślę, że książki te tak dogłębnie przesyciły moje życie, że nic innego po prostu na ten awatar się nie nadawało. Nie chcę zgłębiać się tutaj w znaczenie tego symbolu, bo to chyba nie o to chodzi. Powiem tylko, że jest on czymś bardzo ważnym dla bohaterów tych książek. 

No, myślę, że ogarnąłem już trochę to blogowanie. Notki pojawiają się regularnie, mam stałe "kategorie". W każdy piątek coś Wam polecam, a w niedzielę opisuję swoje życie. Napiszcie może, co jeszcze chcielibyście tu widzieć. Zauważyłem, że dość dużą popularnością cieszył się mój tag. Jeśli chcielibyście czegoś więcej w tym stylu - piszcie. Może coś z poezji? Pisuję wiersze czasami. Może coś z gotowania (to wymagałoby większego zaangażowania - zdjęcia), albo z simsów (już mówiłem, że uwielbiam w to grać). Wkrótce będzie rocznica trzech tygodni istnienia tego bloga - to dzięki Wam. Znowu dziękuję :)

Powiem jeszcze, że właśnie skończyłem czytanie książki - Kamień Łez. Jest to drugi tom Miecza Prawdy. Czytam całą serię na nowo i jeszcze raz od początku przeżywam wszystko po kolei - coś niesamowitego. Być może robię się już trochę monotematyczny z tym, no ale pomyślałem, że przecież powinienem pisać, co u mnie słychać :P

Będę już kończył. W piątek polecę coś fajnego :D Pozdrawiam Was ciepło i serdecznie!

7 komentarzy:

  1. Prawko - zmora kazdego ;p
    Mi nadal kojarzy sie tylko ze stresem i niemilymi egzaminatorami :(
    obs

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zdania ;) Przy następnej wizycie w bibliotece rozejrzę się za tym mieczem prawdy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po domu się rozejrzyj :D Dopiero co pisałaś, że Ci się po domu walają porozrzucane :)

      Usuń
  3. Też gratuluję zdania ;))) Chętnie poczytam wiersze ...
    Zapraszam na http://this-is-paranormal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluje prawka, czekam na popisy kulinarne!

    OdpowiedzUsuń