niedziela, 16 listopada 2014

TAG #1 - 50 faktów o mnie

Hej, dzisiaj przychodzę do Was z takim tagiem, bo w sumie to jeszcze nic o mnie konkretnego nie wiecie, a to jest chyba najlepszy sposób, żeby jakość zwięźle o wszystkim opowiedzieć. Dużo osób takie posty na swoich blogach również ma, więc czemu nie. Cóż, nie będę przedłużać, zapraszam :D

#1 Mam na imię Bartosz
#2 Mam 18 lat
#3 Mieszkam na pomorzu
#4 Chodzę do liceum na profilu mat-biol-chem
#5 Mam psa - Zoey - gończy polski 
#6 Gram w The Sims 2 odkąd ta gra powstała, czyli od 10 lat
#7 Moją ulubioną wokalistką jest Enya
#8 Mam dość dobre oceny w szkole, chociaż ostatnio się opuściłem w nauce
#9 Mam 50 60 lvl w Pou
#10 Jestem maniakiem sudoku
#11 Rzadko korzystam z telefonu, tylko kiedy muszę i potrafię bez niego przeżyć
#12 Chodzę do szkoły z internatem i w domu jestem tylko na weekend
#13 Jak już jestem w domu, to marnotrawię czas przed komputerem
#14 Lubię dla siebie gotować czasami :D
#15 Mam maturę w tym roku
#16 Chcę studiować biologię
#17 Jestem trochę odludkiem
#18 Nie lubię, kiedy narzuca mi się cudze zdanie
#19 Nie lubię, kiedy mówi mi się, co mam robić
#20 Lubię, kiedy pyta się mnie o radę, chociaż zwykle nie mam nic do powiedzenia
#21 Nie jestem w stanie nauczyć się dobrze angielskiego...
#22 Jestem aspołeczny i dziwny
#23 Jestem zakupocholikiem
#24 Nigdy w życiu nie miałem papierosa w ustach
#25 Mam dwie lewe ręce
#26 Nie umiem jeździć samochodem, chociaż robię prawko
#27 Nienawidzę piłki nożnej
#28 Nienawidzę sportu
#29 Czasami myli mi się, gdzie jest prawo, a gdzie lewo
#30 Na ogół chodzę spać po północy
#31 Lubię świeczki zapachowe, ulubione zapachy to: trawa cytrynowa, wanilia i śliwka
#32 Mam tremę przed wystąpieniami publicznymi
#33 Zawsze pcham się na konkursy poezji śpiewanej, na których mam tremę...
#34 Nie wyjdę z domu bez portfela
#35 Lubię zimę
#36 W lecie lubię tylko to, że można się kąpać 
#37 Nie cierpię owadów
#38 Brzydzę się dotknąć surowego mięsa
#39 Nie lubię robić zakupów przez Internet
#40 Nie potrafię rysować
#41 Lubię architekturę i wystrój wnętrz
#42 Nie lubię imprez, gdzie jest dużo ludzi
#43 Jestem stanowczo zbyt bardzo spięty przy ludziach
#44 Lubię różne nietypowe herbaty
#45 Nie pijam kawy
#46 Sporadycznie piję alkohol, ale nigdy się nie upiłem
#47 Lubię samotność
#48 Jestem strasznie dziecinny
#49 Raczej ludzi nie lubię niż lubię i z wzajemnością
#50 Non stop narzekam i użalam się nad sobą

No, to by było na tyle, mam nadzieję, że przybliżyłem Wam swoją osobę choć trochę. Ogólne, chciałem zrobić coś takiego później, kiedy będzie już was więcej, ale pomyślałem, że przecież zawsze można do tego wrócić, albo zrobić ten tag ponownie, przedstawiając inne fakty. Na razie żegnam się z wami. Dziś jadę do szkoły, więc nie będzie mnie przez kilka najbliższych dni.

Papa :D

EDIT: aktualizacja lvl w Pou - 01.12.2014r.

12 komentarzy:

  1. Dzięki za komentarz. ;) Ostatnio tak właśnie zastanawiałam się nad studiowaniem prawa, ale doszłam do wniosku, że ostatecznie zdecyduję, jeśli chociaż zdam maturę. Odnośnie Twojego wpisu, to też lubię simsy, jak już zdążyłeś się dowiedzieć, ten sam rocznik, więc i matura, również zamieszkuję piękny teren zwany Pomorzem. Lubię czasem porozwiązywać sudoku, zwłaszcza w czasie dłuższych podróży. Na telefonie siedzę częściej, bo jest to dla mnie główne źródło neta, nie chce mi się kłócić z bratem o kompa. Też mogę siebie określić jako "odludka" czy trochę dziwną osobę. xD A może to po prostu świat nie potrafi się do nas dopasować? 24. także się zgadza. Konkursy poezji śpiewanej, serio? To pewnie masz talent, zazdroszczę. ;) Narzekanie i użalanie się to moje nałogowe zajęcia. Zaraz dodam Twojego bloga do obserwowanych.
    Deszczpada007.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie fajne fakty podobają mi się :) Ja chyba też muszę taki post zrobić :)) Zapraszam na konkurs

    http://www.tynka18.blogspot.com/2014/11/konkurs-zespo-progressaid.html

    OdpowiedzUsuń
  3. też nie lubię owadów i podziwiam, że możesz się obejść bez telefonu ;)
    Ja jestem psychicznie uzależniona :D
    pozdrawiam
    creativamente.
    creativamente-o-sztuce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Odnośnie punktu 18'go powinieneś jeszcze dodać, że nie znosisz jak ktoś ci narzuca swoje zdanie, albo w ogóle ma inne zdanie, czego nie jesteś w stanie zaakceptować i będziesz drążył tak długo aż ktoś się wreszcie dla świętego spokoju z tobą zgodzi, albo się obrazi. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście , inaczej ta fontanna byłaby kolejną zwykłą fontanną :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe fakty ;) Kilka mam podobnych np. też lubię różne dziwne herbaty, jestem z pomorza, lubię zimę, jestem trochę aspołeczna, nienawidzę sportu co najwyżej kiedyś lubiłam łucznictwo, nie lubię kiedy mówi mi się co mam robić i jak ktoś mi narzuca swoje zdanie no i punkt 49 i 50 :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Też ciągle użalam się nad sobą ...
    Dziękuję za komentarz u mnie. :))
    Obserwujemy ? Daj znać - http://claaudiiiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny Tag. Przeczytałam cały xdd. Mam w domu płytę Eny
    http://this-is-paranormal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Przez tego taga spóźnię się do szkoły (jestem w piżamie, a za 25 min autobus), ale dobra... simsy <3 pomorze <3 czyżbyś był męską wersją mnie samej?

    OdpowiedzUsuń
  10. #29 - so true - lat siedemnaście, a ja nadal mówię "w prawo" i pokazuję lewą stronę.
    #37 - arrgh, witaj w klubie.
    + bycie odludkiem, outsiderem, introwertykiem czy jak kto woli oraz typowym Polakiem (czyli narzekaczem pospolitym).
    Oto nasze cechy wspólne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jako, ze już po sesji, to mogę w końcu dokładnie przejrzeć Twój blog, choć w obserwowanych mam go już od dłuższego czasu.
    Cześć Bartosz! Podoba mi się Twój blog, jak i Twoja osobowość, o której wnioskuję na podstawie faktów - zapewne dlatego, że spora część się pokrywa z moim usposobieniem. O ile Twoje fakty są nadal aktualne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, niektóre fakty już się zmieniły, na przykład wiek i szkoła, ale ogólnie pozostałem taki sam jak byłem.

      Usuń