piątek, 12 grudnia 2014

POEZJA #1

No Hey :D Mieliśmy wczoraj małą rocznicę - miesiąc istnienia bloga, więc mam coś specjalnego na dziś :P Piszę sobie wiersze już jakiś czas, ale kiedyś to raczej rzadko je publikowałem. Pomyślałem, że ten blog mógłby być ku temu okazją, bo jest w końcu anonimowy i nie muszę się aż tak bardzo przejmować. Nie wiem, czy powinienem ten wiersz jakoś interpretować, może tylko trochę.

Wiersz nie jest adresowany do nikogo konkretnego, chociaż wszystko może ku temu wskazywać. Napisałem go prawie rok temu i chyba mogę powiedzieć, że odzwierciedla on moje emocje z tamtych czasów. No, przechodzę do sedna sprawy :P

Naucz mnie kochać

Naucz mnie kochać.
Co muszę czuć, by mieć pewność że to właśnie miłość. 
Co mam robić, by być rzeczywistym, 
by nie pokazywać po sobie, że nic nie czuję.

Naucz mnie pokochać na nowo.
Jak najszybciej zanurz mnie w odmęcie szczęścia. 
Daj mi szansę, bym mógł prosić o wybaczenie.
Nie skreślaj mnie, okaż cierpliwość.

Pokaż mi, jak się zakochać. 
Daj radość oczekiwania.
Pozwól mi zacząć wszystko od początku. 
Nie zrażaj się mą obojętnością.

Chociaż jestem bezwzględny, uczyń mnie innym.
Naucz mnie kochać naprawdę.
Nie zważaj na me lodowate serce.
Ono również potrafi czuć.

8 komentarzy:

  1. Lovely poem ♥

    co myślisz o obs=obs jeśli tak ty zacznij i napisz mi na blogu :)
    http://its-me-victoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały,serio :) Piszesz też o czymś innym? Koniecznie pokaż i rozwijaj się!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jestem chyba najlepsza w interpretacji wierszy. Więc może i ta interpretacja, wytłumaczenie, by się przydało. Ale ogólnie bardzo fajnie. I pomysł żeby pokazać więcej swoich tekstów jest dobry ;)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny wiersz. Co myślisz o wspólnej obserwacji jeśli się zgadzasz to zaobserwuj mnie, a potem ja cb, ale napisz mi w komentarzu, ze obserwujesz ;) zapraszam do mnie wiktoooriaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie piszesz :) Wstawiaj też swoje inne teksty ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie chcę wszystkiego wrzucić na raz, żeby mi się materiał nie skończył, ale co jakiś czas się coś pojawi :D Tematyka jest bardzo różna, zależy od nastroju właściwie. A co do interpretacji, to w sumie nie ma co pisać, bo bardzo dosłownie należy to rozumieć, nie szukać dziury w całym, jak to się na polskim czasem robi. No i nie chcę zrobić tu atmosfery jak ze szkoły :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy wiersz. choć kompletnie się na poezji nie znam. Raz napisałam swój wierz i nawet miał rymy xd. No , to czekam na następny post z wierszem może...
    http://this-is-paranormal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też czasami poecę :), coś tam tworzę na papierze, a obecnie to wszystko wrzucam na laptopa, aby mieć wspomnienia :) Narazie nie narzekam na brak pamięci na dysku, bo nie piszę na laptopie tak dużo, głównie coś z mojej twórczości wrzucam na bloga.

    OdpowiedzUsuń