niedziela, 7 grudnia 2014

TAG #2 - 10 celów na przyszłość

Hej, dzisiaj Ponownie przychodzę do Was z tagiem, tym razem z celami na przyszłość. Cele umieszczam tu chronologicznie, od tych zaplanowanych na najbliższy czas, do tych najodleglejszych. Oczywiście nie piszę tu wszystkiego. Skupiłem się na takich chyba ważnych, tak mi się wydaje.

#1 Poczuć magię świąt - to wydaje się błahe, ale wbrew pozorom jest ważne. Właśnie dzięki magi świąt ja potrafię czuć się naprawdę szczęśliwy. Spędzam dużo czasu przed komputerem, a to jest czas, kiedy potrafię się od tego wyrwać, spędzić go z moimi najbliższymi. Były jednak takie święta w moim życiu, które szybciej się skończyły niż zaczęły. Nie utkwiły mi na długo w pamięci - tamte dni nie różniły się od innych dni roku. Od kilku lat staram się to zmienić. Chcę, by wszystkie święta były wyjątkowe.

#2 Dobrze bawić się w Sylwestra! - jestem aspołeczny i najwyższa pora coś z tym zrobić...

#3 Zrobić remont swojego pokoju - a dokładniej, zmienić piętro. Obecnie mieszkam u góry, mam duży pokój obok sypialni rodziców. Zamieniam go na mniejszy na parterze, ale urządzę go po swojemu (10 lat simsowego doświadczenia nie pójdą na marne) no i będę dalej od rodziców :P

#4 Kupić samochód - jak się powiedziało A, to trzeba powiedzieć i B. Zrobiłem prawo jazdy, to muszę mieć samochód. Nie lubię ciągle brać go od taty. Te jego samochody są jakieś dziwne, takie... cudze :D

#5 Zmodernizować swoją garderobę - to się dzieje u mnie nieustannie, człowiek ciągle się rozwija, zdobywa nowe doświadczenia, zmienia się gust. To, co kiedyś wydawało się cudowne, dziś odpycha i odwrotnie.

#6 Ukończyć liceum z wyróżnieniem - nigdy nie mam świadectwa bez paska, lecz w tym roku może przyjść mi to z niemałym trudem. Uczę się coraz gorzej (mam coraz bardziej wylane na przedmioty, z których matury nie piszę) To będzie moje ostatnie świadectwo szkolne w życiu, więc chcę to zakończyć tak, jak zacząłem.

#7 Zdać maturę - o to się akurat nie boję, bo w miarę dobrze się uczę. Zdam na pewno. Pytanie tylko JAK zdam. Bo 30% nie zadowala mnie w żadnym wypadku.

#8 Dostać się na studia - biologia, ewentualnie medyczna. Jestem jedynakiem, więc podejrzewam, że także jedynym spadkobiercą (jej, jak to bogato brzmi!), a studia robię dla samego faktu studiów, więc pomyślałem, że jeśli już mam studiować, to coś, co lubię. To chyba dobry pomysł.

#9 Nie zaniedbywać przyjaciół z czasów liceum - zaniedbałem przyjaciół z gimnazjum, ale moim licealnym nie odpuszczę. Za bardzo szkoda jest mi tych przyjaźni, żeby kończyć je tylko dlatego, że nasze drogi się rozeszły. Przyjdę na Wasze prymicje! :D

#10 Żyć i umrzeć - nie mam konkretnych planów na okres po studiach. Najpierw zrealizuję to, co wypisałem, dopiero potem zajmę się resztą.

No, to by było na tyle z tych moich planów. Będę Wam pisał jak udaje mi się je realizować. A kiedy skończę studia, zrobię ten tag na nowo. Kurczę, kilka ładnych lat do tego czasu minie, nie wiadomo, czy będziemy żyć, czy nie przyjdzie Armagedon, ktoś nie usunie Internetów albo coś w tym rodzaju :P Do zobaczenia w następnym tagu! Piszcie, czy podobają wam się takie tagi i o czym chcecie następny XD Papa :D

12 komentarzy:

  1. Pierwszy raz spotykam się z takiego typu Tagiem - cele na przyszłość. Hahah prymicje xd. Tak sobie myślę, że mam bardziej szalone plany na przyszłość xdd. Życzę ci zrealizowania tych twoich planów.
    http://this-is-paranormal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny tag ;) Powodzenia w realizacji planów ;) Moje są trochę inne od twoich (odkrywcze) w sensie, że w innym stylu napisane. Bardziej jako lista marzeń czekających na realizację, coś typu koncerty/wyjazdy/wydanie książki ;)
    Hehe, no więc jednak simsy przydają się czasami w realnym życiu xD
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasami ciężko jest poczuć magię świąt. Przynajmniej teraz w czasach smartfonów , tabletów i innych dupereli. Oh tak, własny samochód to najlepsza rzecz pod słońcem :3
    Dzięki serdeczne za każdy komentarz na moim blogu :)


    www.my-passion-foto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. powodzenia w realizacji wszystkich planów!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiesz, 30% to nie jest aż taki zły wynik. Według mnie, osoby, które uczą się aby mieć te 30% z testu mają wszystko w dupie że się tak wyrażę. Bardzo mi się podoba ten blog :), i powodzenia życzę w spełnianiu określonych celów :)
    domini45.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieje ,że wszystkie twoje cele zostaną zrealizowane :)

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia w realizacji celow :)

    Zapraszam do siebie na nowego posta

    kasia-kate1.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  8. Numer dwa mnie rozwali ;p
    7 i 8 to duzo hałasu o nic - jesli ktos cokolwiek robil w szkole przez te 3 lata zda mature bez problemu i na studia tez nie jest tak zle (pomijajac jezyki gdzie ludzie wala drzwiami i oknami ;o)
    a ty wiesz co lubisz i chcesz to studiowac , wiec bedzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Matura postrachem licealistów... A tak na serio- magia świąt w tym roku będzie mniejsza, bo umrzemy pod milionem podręczników i repetytoriów. I nie wiem czy piszesz za tydzień próbne z CKE, ale ja tak i to też nie pozwala udekorować pokoju na święta. A co do samochodu...jak obijesz to zawsze TWÓJ!:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieję, że uda ci się je wszystkie zrealizować :)
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też miałam wiele planów, lecz nigdy nie spisywałam ich w jakimś widocznym miejscu, zawsze pozostawały mi sekretem :)

    OdpowiedzUsuń