niedziela, 21 grudnia 2014

TAG #3 - Liebster Blog Award

Niedawno zostałem aż dwukrotnie nominowany do wzięcia udziału z zabawie Liebster Blog Award. Blogi, które mnie nominowały to: elkaja.blogspot.com oraz this-is-paranormal.blogspot.com  Prowadzącym te blogi bardzo dziękuję za nominację i zabieram się do roboty. 

Zasady, które zamieszczają wszyscy: ,,Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.” 


Pytania i odpowiedzi:


1. Jeśli byłbyś zwierzęciem to jakim?
> Myślę, że mógłby to być kot ale tylko w starożytnym Egipcie, bo tam kotom oddawano cześć boską :D No a poza tym, one są niezależne i wgl. 

2. Jaki jest najpiękniejszy komplement, który chciałbyś usłyszeć? 
> 'Nie zmieniaj się', 'bądź taki, jaki jesteś' albo coś w tym rodzaju.

3. Z jakiej rzeczy w żadnym wypadku nie jesteś w stanie zrezygnować?
> Z bólem stwierdzam, że z plotkowania. No, ale taki już jestem

4. Jakie miejsce na całej ziemi chciałbyś odwiedzić?
> Nową Zelandię ^^

5. Jak wyglądałby Twój idealny dzień?
> Z przyjaciółmi w jakimś fajnym miejscu. Chociaż to się kłóci a aspołecznością moją, to tak właśnie jest. 

6. Jakie jest twoje największe marzenie?
> Zostać światowej sławy pisarzem fantasy jak Terry Goodkind :)

7. Jaki jeden przedmiot wziąłbyś na bezludną wyspę?
> Wiadro z internetami 

8. Czego najbardziej nie lubisz robić?
> Pracy w ogrodzie (koszenie trawnika, grabienie liści, itp. - TORTURA!)

9. Co chciałbyś robić w przyszłości?
> Tak szczerze czy rozsądnie? :D No dobra, tak właściwie to najchętniej bym nic nie robił, ewentualnie pisałbym te swoje książki fantasy.

10. Kto jest twoim idolem? W jaki sposób Cię inspiruje?
> Nie jest to idol powszechnym tego słowa znaczeniu, ale chyba oddaje sens. Jest to pewien ksiądz, nie podam jego nazwiska, ale bardzo jestem zafascynowany jego osobą. Inspiruje mnie on do tego by myśleć. Żeby nie wierzyć w coś na ślepo, tylko myśleć.

11. Najbardziej szalona rzecz jaką zrobiłeś?
> Wsiadłem do niewłaściwego pociągu. Najpierw uciekłem do ostatniego wagonu przed konduktorem, a na stacji wysiadłem, przebiegłem na początek i wsiadłem ponownie :P

12. Czy masz znak zodiaku? Jeśli tak to jaki?
> Jestem z marca, więc mój znak zodiaku to ryby. 

13. Myślisz, że twoje posty ciekawią innych?
> Mam taką nadzieję :D

14. Czy korzystałeś/korzystałaś z miejskiej toalety?
> Czasami bywałem zmuszony, chociaż na ogół udaje mi się wytrzymać.

15. Co robisz w nocy?
> Może to wydaje się patologią w dzisiejszych czasach, ale śpię (a przynajmniej staram się)

16. Co jeśli majonez to ketchup, a ketchup to majonez?
> To wina Tuska, na pewno.

17. Czy chciałbyś, aby w Polsce zalegalizowano marihuanę?
> Nie zależy mi na tym, bo nigdy nie miałem do czynienia z marihuaną, ale jeśli ludzie i tak palą, to niech już jest legalna, bo przynajmniej siedzieć za to nie pójdą.

18. Masz ulubionego piosenkarza/zespół?
> Słucham wielu artystów, ale na prowadzenie wysuwa się zdecydowanie Enya.

19. Uważasz, że wyróżniasz się spośród innych? Jeśli tak, to dlaczego?
> Każdy się czymś wyróżnia. Ja jestem dziwny w szerokim tego słowa znaczeniu.

20. Czy chciałbyś/chciałabyś zintegrować się z innymi bloggerami/ czytelnikami? Nawiązać kontakt, np. przez Facebooka czy konferencje na skype?
> Myślę, że byłby to dobry pomysł, mimo że prowadzę bloga anonimowo.

21. Czy masz jakiegoś idola, którego obsesyjnie kochasz?
> Nie, no bez przesady. Nigdy nie jest się wolnym, jeśli się kogoś obsesyjnie kocha. 

22. Jesteś od czegoś uzależniony? Jeśli tak, to od czego?
> Chyba tylko od zakupów i Internetu.

Blogi, które nominuję:



Z góry przepraszam za nominowanie kogoś, kto nie chciał, albo już był nominowany. Mogłem to po prostu przeoczyć. 

Pytania dla Was:


1. Jakie jest Twoje największe marzenie? 
2. Czego boisz się najbardziej na świecie?
3. Jakiej cechy nienawidzisz u innych? Dlaczego?
4. Jakie książki najchętniej czytasz? (gatunek + przykład)
5. Jak widzisz siebie za 10 lat?
6. Czego w swoim życiu żałujesz?
7. Za kogo uważają Ciebie inni ludzie? Jakie krążą opinie i plotki o Tobie?
8. W jakim kraju zamieszkałabyś najchętniej? Dlaczego?
9. Jak radzisz sobie w sytuacjach stresowych?
10. Czy byłaś kiedyś w sytuacji zagrożenia życia? Jeśli tak, opisz w jaki sposób udało Ci się przeżyć.
11. Dlaczego założyłaś bloga i skąd czerpiesz inspirację do pisania postów?

12 komentarzy:

  1. Można się o tobie dowiedzieć więcej ; D
    obserwuje, pozdrawiam i wesołych Świąt
    my-crazy-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne odpowiedzi ;) Dzięki za nominację, jak będę mieć wenę to na pewno odpowiem na nią u siebie ;) Śpisz w nocy, no nieźle xD Ja się staram ale nie zawsze wychodzi ;) Z tym pociągiem to musiało być ciekawe xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nominację, to świetny pomysł. U mnie tylko problem ze znalezieniem 11 osób ale dam radę nie mam wyjścia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze, dzięki za nominację :) Przy okazji- Twoje notki miło się czyta ;) Ta nutka sarkazmu...
    Wiadro internetów? Dobry pomysł, sama bym wzięła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :P Sarkazm jest spoko i nie jest wcale wymuszony - tak jakoś sam spontanicznie się wkradł w te moje posty.

      Usuń
  5. Twoje notki przyjemnie się czyta i wg. są świetne. Rozwaliłeś mnie tym pociągiem, a ta nutka sarkazmu jest świetna. Obserwuję Cię.
    Pozdrawiam
    Emila
    http://darknessandlightnessorbrightness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze dziękuję za nominację :) Bardzo się cieszę, bo jeszcze nigdy nie miałam okazji do czegoś takiego:)
    domini45.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe odpowiedzi. C;
    XDD. Każdy uważa ze jest dziwny, a potem okazuje się ze jest przyziemny. Ogląda M jak miłość, jeździ do babcii.... Itp itd
    this-is-paranormal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję bardzo :)
    Miło,że ktoś jeszcze tam zagląda. Ostatnie dwa miesiące nie sprzyjały zajmowaniem się moją pasją.
    Niestety :|

    OdpowiedzUsuń
  9. Wesołych Świąt!
    A u mnie stylizacja wigilijna! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję bardzo za nominację. :)

    OdpowiedzUsuń