piątek, 27 lutego 2015

Polecam #14 - Gniew Tytanów


Jak ja lubię takie mitologiczne historie! Gniew Tytanów to już drugi film o Perseuszu, ale nie musicie oglądać pierwszego, żeby zrozumieć ten, bo fabuła nie jest ze sobą powiązana. Film jest pełen patosu, epickich pojedynków, walki ze złem, czarów i dobrych efektów specjalnych. 

Ogólnie, to Zeus, Ares i Posejdon spotykają się z Hadesem, aby wspólnie pokonać ich ojca, Kronosa. Hades i Ares jednak mają trochę inne poglądy na ten temat i postanawiają zabawić się inaczej. Zeus zostaje uwięziony, a Perseusz wyrusza na wyprawę, by go uwolnić. W międzyczasie wybucha wojna, umiera kilkoro bohaterów i ma miejsce kilka epickich pojedynków.

Gniew Tytanów to coś lekkiego na wieczór. Wartka akcja i mało filozoficznych rozkmin. Film idealny dla każdego miłośnika fantasy, mitologii, kina akcji lub po prostu dla kogoś, kto szuka jakiejś odmiany. Gniew Tytanów nie nudzi ani przez minutę. Zresztą, zobaczcie sami :D


20 komentarzy:

  1. Ja nie lubię niczego co jest związane z mitologia lub historią :/
    Ale recenzja świetna jak zawsze ! :)

    http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety nie przepadam za taką tematyką ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie filmy ^^ Pierwsza częśc jest geniala

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem jakim cudem jeszcze go nie widziałam, bo to chyba moje klimaty ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. To też chyba nie są moje klimaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z siostrą już planujemy to obejrzeć! Uwielbiam takie klimaty! Mitologia to z pewnością coś co przyprawia mnie o uśmiech :) posłucham Cię i nie będę oglądać poprzedniej części, bo w sumie jak nie mają nic wspólnego. Chociaż pewnie jak mi się spodoba to obejrzę i tą poprzednią :D
    również obserwuję ;)
    Recenzje Anzu [klik]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, chodziło mi o to, że można zrozumieć o co chodzi bez oglądania poprzedniej części. Pierwsza część, Starcie Tytanów też jest fajne, a nawet bardziej klasyczne - Meduza, te sprawy.

      Usuń
  7. Ło fajno :) Szkoda tylko,że ferie się skończyły,bo nie będzie czasu obejrzeć :( Ale spróbuję,bo jak zobaczyłam słowo mitologia od razu powiedziałam chcę chcę chcę. 300 było świetne i THIS IS PERSIA więc to pewnie też będzie super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę przyznać, że kiedyś historia średnio mnie interesowała, ale akurat do mitologii zawsze miałam słabość i ogółem do całej starożytności. Ten klimat ma w sobie coś takiego. xd Patos, pojedynki, czyli zapowiada się, jak dla mnie naprawdę interesująco. Najważniejsze, żeby film nie nudził, a patrząc na zwiastun, to raczej nie powinno do tego dojść, chociaż równie dobrze w takich zapowiedziach upychają czasem najlepsze akcje, aby zachęcić do obejrzenia produkcji potencjalnego widza. Jeszcze plus za muzykę rockową w trailerze. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hihi, jak ja nie przepadam za mitologią. :D nawet sama nie wiem czemu. : )

    OdpowiedzUsuń
  10. Wątki mitologiczne bardzo lubię w grach (np. Tomb raider), ale w filmach niekoniecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie zaszkodzi mi obejrzeć ;) Ale uhm... trzeba najpierw znaleźć czas, cóż, siedzenie z podręcznikiem na kolanach raczej nie sprawi, że nauczę się chemii więc chyba film musi poczekać xD

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow. Nie lubię tego gatunku ale dzieki tobie chyba się skuszę. Miłego

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooo :D Uwielbiam książki tego typu, więc film na pewno mi się spodoba :D Trza się wziąć za oglądanie :)
    Pozdrawiam cieplutko ;x
    http://www.blue-almonds897.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak ja kocham mity greckie na ekranie telewizora bądź komputera. Ja już wiadomo kocham fantastykę a ten film z chęcią obejrzę :)
    http://dziennik-ali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. widziałam film i jestem na tak!

    OdpowiedzUsuń
  16. Oglądałam zarówno ,,Starcie... " jak i ,,Gniew..." i muszę przyznać, że bardzo mi się podobały obie ekranizacje mitologicznych opowieści. Szczególnie urzekły mnie postacie cyklopów ;) Aktor, grający w filmie rolę Hadesa (zapomniałam, jak się nazywał ;D), jest moim ulubionym, jeśli chodzi o ten film i poprzednik.

    PS. Jeśli Cię zainteresuje, zajrzyj do mnie -- world-chinese-rat.blogspot.com/ --.

    OdpowiedzUsuń