niedziela, 15 lutego 2015

TAG #4 - Liebster Blog Award

Bardzo dziękuję Amelii za (trzecią już w mojej karierze) nominację do LBA. Bez zbędnego przedłużania, zabieram się za odpowiadanie na pytania.

1. Jakie jest najlepsze ze wspomnień minionego roku?
> Mi to zawsze szybko uciekają z głowy takie rzeczy. Myślę, że na uwagę zasługują moje osiemnaste urodziny. Impreza była wspaniała, w gronie najbliższych oraz przyjaciół. Wypada też wspomnieć wakacje i wyjazd na żagle do Chorwacji :D 

2. Co myślisz o osobach, które się okaleczają?
> Nigdy w życiu się nie okaleczyłem, ale myślę, że ich rozumiem, bo zdarzyło mi się już nie raz w życiu, że miałem ochotę to zrobić. Wiadomo, różne są sytuacje i sposoby radzenia sobie z nimi i myślę, że jeśli ktoś się okalecza, jest to znak, że należy takiej osobie niezwłocznie pomóc znaleźć rozwiązanie problemu, z którym się zmaga. (wydaje mi się, że buduję zbyt złożone zdania, przez co są one niezrozumiałe)

3. Czy uważasz siebie za osobę, która ma w sobie coś z egoisty?
> Myślę, że tak. Jestem jedynakiem, singlem, więc chyba nic dziwnego, że myślę o sobie, bo niby o kim mam myśleć? W sumie chyba każdy ma w sobie coś z egoisty - instynkt samozachowawczy :) Chociaż wszystko zależy od tego, jak interpretujemy pojęcie egoizm, nie?

4. Opisz swoje ulubione miejsce we Wszechświecie. 
> Hmm, tegoroczne ferie przyniosły coś od dawna wyczekiwanego, a mianowicie upragniony remont pokoju, więc myślę, że mój pokój jest właśnie moim ulubionym miejscem Wszechświata ^^

5. Chciałbyś zrobić coś dla ludzkości?
> Tak, zdecydowanie. Chyba chciałbym napisać im książkę fantasy, żeby mieli coś ciekawego do czytania :D

6. Czy powiedziałeś kiedyś coś, przez co czułeś do siebie wstręt?
> Jeszcze mi się nie zdarzyła taka sytuacja i w sumie zastanawiam się, co to by mogło być. W sumie chyba nie ma takich słów, po których powiedzeniu czułbym do siebie wstręt. W końcu to co mówimy jest przemyślane przez nasz mózg (to zabrzmiało infantylnie) i raczej nikt nie mówi niczego wbrew swojej woli, więc chyba nie ma takiej możliwości. Chociaż w sumie, po głębszym zastanowieniu: W jednym z opowiadań. T. Borowskiego był motyw, że syn kazał wejść ojcu do komory gazowej. Po czymś takim czułbym wstręt. 

7. Masz jakiś sekret, który skrupulatnie ukrywasz?
> W sumie mam dwa. Ale nie wie o nich kilka osób, więc nie wiem, czy to już są takie skrupulatnie ukrywane sekrety.

8. Co uważasz za najgorszy wynalazek XXI wieku?
> Trudne pytanie :P W sumie wszystkie wynalazki są w pewien sposób dobre, bo jakoś nam pomagają, ale myślę że mianem najgorszego mogą poszczycić się serwisy społecznościowe. Wszyscy są od nich uzależnieni i w gruncie rzeczy nikomu nie są tak właściwie potrzebne. Bo przecież zawsze można się spotkać, żeby porozmawiać. Chociaż z drugiej strony, nie wyobrażam sobie życia bez fejsa...

9. Czy kiedykolwiek myślałeś, że mógłbyś być kimś innym, gdyby nie coś, co się wydarzyło?
> To kim jesteśmy definiują minione wydarzenia, ale nie można zmienić przeszłości, toteż nigdy się nad tym nie zastanawiałem. Teraz, kiedy nad tym myślę, to sądzę, że jednak zbytnio bym się nie różnił od obecnego siebie, bez względu na to, co by się na świecie działo. 

10. Uważasz, że byłeś dziwnym dzieckiem?
> Nadal jestem dziwnym dzieckiem. Mam częste głupawki, zachowuję się trochę dziecinnie, w sumie jestem mizantropem, narzucam ludziom swoje zdanie i ogólnie robię pełno dziwacznych rzeczy. Myślę, że już zawsze będę dziwnym dzieckiem, ale jakiż nudny byłby świat bez nas - dziwnych dzieci?

11. Na jaką czynność szkoda Ci najbardziej czasu?
> Na lekcje WF -,- Stanie w miejscu 3 godziny w tygodniu i szukanie tylko okazji, żeby wymigiwać się od zrobienia czegokolwiek to doprawdy wielka strata czasu. Szkoda mi też czasu na naukę niemieckiego, bo nie lubię tego przedmiotu, nie cierpię nauczyciela, ponieważ według mojej osobistej diagnozy ma poważne zaburzenia psychiczne, a oprócz tego kompletnie nie ma pojęcia o pracy z młodzieżą i ogólnie o nauczaniu, a poza tym wszystkim, to nie wiążę mojej przyszłości z niemieckim językiem.

A ja nie nominuję nikogo! Chociaż nie, każdy kto chce sobie odpowiedzieć na pytanka może czuć się nominowany ^_^ Pytanek nie zmieniam, ponieważ mi się podobają. (Nie ma to jak iść na łatwiznę...)

40 komentarzy:

  1. WF to najgorszy przedmiot w szkole....dlatego rzadko na nim bywam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie chodziłem, ale moja mama jest nauczycielką z zawodowym skrzywieniem i nie podobały się jej te nieobecności...

      Usuń
  2. Łooo ja jak miałam nominację to też nikogo nie nominowałam a co tam ! :D

    www.my-passion-foto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe pytania a tym bardziej odpowiedzi. C: Jeśli chodzi o przedmiot w szkole to ja nie cierpię EDB! Jest to nudny przedmiot, który tak szczerze nic mi nie daje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytanie tych wszystkich pytań i odpowiedzi jest ciekawsze niż się wydaje ^^
    Opowiadania Borowskiego to wgl trudny temat i zachowania ludzi, które są tam pokazane wymykają się jednoznacznym ocenom. Nie mniej jednak zastanawiam się co faktycznie czuli opisani ludzie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydaję mi się, że również jestem dziwnym dzieckiem. Na kazdej lekcji spiewam sobie pod nosem i buduje samoloty z długopisów i linijki i robie ostrzal gumki. I jakby się nad tym zastanowic to w wieku 16 lat to nie jest wcale takie normalne.
    A poza tym bardzo chętnie poczytalbym twoją "powieść fantasy" bo lubie czytać coś napisanego przez ludzi, którzy myślą podobnie do mnie (to przez ten mój egoizm). (I takie małe pytanko. Co z indywidualnym literatem?). Pozdrawiam (chociaż nie. Pozdrawiam to takie oklepane). Życzę szczęścia i miłego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Literat czeka na swój debiut! A tak na poważnie - przejrzałem ostatnio moje materiały, które zamierzałem tam opublikować i przystąpiłem do małej korekty. Muszę sobie naszykować trochę materiału, bo z weną literacką bywa krucho.

      Usuń
    2. Moge powiedzieć że oczekuje i życzyć weny dla literata (ciebie)

      Usuń
  6. ;o ja myślałam że Ty z 25lat masz, a tu 18, ups :D wf był fajny, najlepsze lekcje. Po pięciu godzinach siedzenia na zawodowych przed komputerami te 45 minut ćwiczeń były tak strasznie wyczekiwane:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurczę, uznam to za komplement :D
      25 latek :P Nie, no chciałbym mieć tyle... Kończyłbym studia i wgl.

      Usuń
  7. Ło Panie proszę bardzo.
    Mam nową lekturę do przeczytania.
    Też nigdy nie lubiłam niemieckiego i dlatego teraz uczę się francuskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Serwisy społecznościowe są ok. To jak z nożem. Można nim kroić chleb, a można nim zabić. Analogicznie z takim facebookiem, można z niego korzystać mądrze, a można zrobić z niego tablicę ze swojego prywatnego życia. Najbardziej wkurzają mnie ludzie, którzy z każdego wyjścia, imprezy itd. koniecznie muszą porobić fotki, a potem powrzucać je na facebooka, aż się nie chce takich zapraszać gdziekolwiek.

    OdpowiedzUsuń
  9. Łatwizna domeną XXI w. ;)) Wybacz, ksiązki fantasy bym nie tknęła! :D Chyba, że wyjątkowo miałaby zaciekawiający opis i tego Ci życzę. ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne odpowiedzi ;] my również nominujemy cię do LBA, więcej informacji na naszym blogu ;)

    http://you-always-be.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Na pewno wywiążę się z nominacji!

      Usuń
  11. Myślę, że każdy z nas ma w sobie coś z egoisty. W końcu czasem trzeba o siebie zadbać i jak tu nie myśleć o sobie?

    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczególnie spodobała mi się odpowiedź o książce fantasy. Piszesz coś? Ja jestem już na etapie drugiej książki. Pierwszą wydałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydałaś książkę! Gratulacje sukcesu! Tak, ja również piszę sobie czasami :P

      Usuń
  13. Fajnie czytało sie twoje odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też bym chciała napisać w przyszłości książkę (i ją wydać oczywiście xD). Zdania są zrozumiałe, spokojnie, dobrze piszesz ;) Odpowiedź na pytanie 10 mogła by być również moja, każde słowo idealnie mnie tam opisuje... Bycie dziwnym dzieckiem nie jest wcale złe :3 Ciekawe odpowiedzi ogólnie, przyznam, że dla mnie WF to czyste zło, już mimo wszystko chyba wolę niemiecki, ale to jedna z tych sytuacji, gdzie pomiędzy złem a złem, trzeba wybrać to mniejsze zło... Więc trudna decyzja xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie nie wiem czy wydać. To jest na pewno jedna z alternatyw, jeśli książka okazała się warta wydania. Jeśli jednak miałaby dla mnie wartość jedynie sentymentalną, to zdecydowałbym się na ukrycie jej gdzieś pod podłogą i liczyłbym, że odkryją ją przyszłe pokolenia, jako pamiątkę po jakimś pradziadku - to też fajny pomysł :D

      Usuń
  15. Gratuluję nominacji. Również chciałabym napisać dla ludzkości książkę fantasy, ale nie umiem pisać opowiadań. Próbowałam, lecz po jakimś czasie nudzi mi się ta czynność. Ja za to lubię wf, ale wtedy gdy ćwiczymy ćwiczenia indywidualne. Sportów grupowych nienawidzę. Praktycznie do siatkówki lub piłki nożnej miałam nie miłe stosunki. Najczęściej wf jest stratą czasu bo nie wykonujemy nic ciekawego poza np. siatkówką
    http://dziennik-ali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, tu masz rację. Ćwiczenia indywidualne są jeszcze w miarę znośne...

      Usuń
  16. Uważam, że najgorszym wynalazkiem współczesności jest internet. Jeszcze pół biedy, jeśli ktoś używa go z głową i potrafi z niego zrezygnować, jednak nie podoba mi się, że teraz każdą czynność można wykonac za pośrednictwem internetu. Niedługo w ogóle przestaniemy myśleć samodzielnie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję nominacji!
    Brrr niemiecki ;_;

    http://ylyys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Zawsze miło jest wiedziec coś więcej o osobie która bloguje ;) !

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnie na lekcje historii i wosu - poczucie zmarnowanego życia :D A raczej rozszerzenia z tych przedmiotów... WF moim zdaniem również przedmiot pozbawiony jakiegokolwiek sensu. U mnie na 22 osoby zazwyczaj ćwiczy aż 6, ale rekord to trzy osoby :D

    OdpowiedzUsuń
  20. 10 odpowiedż - najlepsza, zawsze bedziemy miec w sobie troche z dziwnego dziecka ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. gratulacje!
    zapraszam
    do siebie
    rokiand.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Pamiętam to LBA. Raz odpowiedziałam na takie pytania, a potem już nie chciało mi się skorzystać z takiej sposobności, ale zawsze przyjemnie mi się czyta takie fakty o blogerach. Co do Twojego spostrzeżenia z punktu drugiego, zawartego w nawiasie, to się nie zgodzę. Piszesz jak najbardziej zrozumiale. ;) Co do egoizmu, to racja, każdy nosi w sobie jego cząstkę. U jednych tylko ujawnia się częściej, u drugich rzadziej. Cel związany z napisaniem książki popieram. Z punktem 6. się zgadzam, ale jak sam zauważyłeś są wyjątki. Czytałam te Opowiadania Borowskiego. Cóż, literatura obozowa zawiera wstrząsające fakty o naturze ludzkiej. Na serwisy społecznościowe trochę osób narzeka, ale są też przydatne. Nie zawsze akurat można się spotkać, zwłaszcza, jeśli ktoś nie jest z tego samego miasta. Ależ pięknie podsumowałeś swojego nauczyciela od niemca. Ja żałuję, że muszę uczyć się francuskiego, gdyż na nic mi się zda, a wolałabym poświęcić więcej czasu na przedmioty maturalne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pytania dość ciekawe, fajnie że tyle się rozpisujesz właśnie to lubię.
    A co do łatwizny no poszedłeś na całość :)
    zapraszam: Pinaxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. ja jestem wielką hejterką wfu, nienawidzę marnować na tę lekcję czas...
    ✄ blog

    OdpowiedzUsuń
  25. Jesteś w moim wieku :) Ja również nie lubię WF-u. Nie chodzi mi o to, żeby go w ogóle nie było, ale żeby można sobie wybrać, czy jestem w klubie piłki nożnej czy ping-ponga, albo czy wybieram aerobik ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No u nas w szkole możesz albo być na piłce nożnej, albo na siatkówce, ale ja gier zespołowych nie cierpię. Piłki też nie cierpię, żadnej. W moim umyśle piłka jest zakodowana jako wróg i ja przed tą rzeczą uciekam - dlatego jestem dobry w zbijaka :D

      Usuń
  26. super tag

    obserwuje moze mój tez zaobserwujesz :)

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  27. Luuubię wf. Nie znoszę biegać :/
    Fajne odpowiedzi ;)

    http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. WF jest najgorszym ze wszystkich przedmiotów. Strata czasu :/ wolałabym te 3 godziny wf-u spożytkować na czytanie książek.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń