niedziela, 22 marca 2015

Polecam #17 - Woda dla słoni


To jest film o którym dużo można by mówić. Wzruszył mnie, naprawdę. I myślę, że spodobałby się on nie tylko fanom Roberta Pattinsona, bo ja osobiście do nich nie należę, a film jak najbardziej polecam. Ewa z TEGO bloga też poleca i mówi, że świetny. Na filmwebie piszą, że w tym filmie ożywa magia starego kina i w pełni się z tym stwierdzeniem zgodzę. Bo "Woda dla słoni" to widowisko niezwykłe, dopracowane i dynamiczne w świetnym stylu retro.

Głównym bohaterem jest Jacob Jankowski. Syn polskich emigrantów (Pattinson śmiesznie kaleczy nasz język :D), którego trudna sytuacja i niecodziennie zbiegi okoliczności zaprowadziły do cyrku. Tam poznaje Marlenę, piękną żonę Augusta, właściciela cyrku. Fabuła jest ciekawa. Bardzo klasyczna i w znakomitym wydaniu. Ważną postacią w filmie jest też słonica Rosie, która ma duży wpływ chyba na wszystkich głównych bohaterów. 

"Woda dla słoni" to jedna z tych opowieści, która zapada w pamięć na dłużej. Wspaniała historia pełna skrywanej miłości, splendoru sławy i cyrkowej magii. Zapraszam na zwiastun ^^


29 komentarzy:

  1. Oglądałam. Film na prawdę godny polecenia. Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś coś mi się przez uszy obijało wcześniej ale nie obejrzałem. Ale od czego jesteś ty. By polecić i zafundować rozrywkę. Dzięki
    Miłego :)

    Wolna chwila= TersTim :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie oglądałam ale może być ciekawy :)

    http://missstyle21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Musze koniecznie obejrzec :)
    paperlifex33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Tylu ludzi mi mówi o tym filmie, a każdy zachwycony bardziej niż poprzedni. A ja się nie mogę spiąć i go obejrzeć ;) I chyba wszyscy zwracają uwagę na Roberta mówiącego po polsku ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam, że doczekam się nowej notki w weekend.... ;)

      Usuń
    2. Przepraszam, naprawdę. Ale to był taki zalatany weekend... Zostałem w szkole (bo chodzę do szkoły z internatem) i nie miałem zbytnio okazji do napisania czegoś, poza tym, te trzy dni przed świętami były ekstremalne, jeśli chodzi o naukę, więc teraz w święta trochę nadrobię. W każdym razie, wkrótce kończę szkołę, a wtedy to już na pewno będzie czas na wszystko :D

      Usuń
  6. Szkoda,że Pattinson gra,bo to jak dla mnie duży minus.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też za nim nie przepadam, ale w tym filmie jego obecność mnie nie odrzuciła jakoś specjalnie.

      Usuń
  7. Oglądałam i uwielbiam ten film :) Podobał mi się też element polskości. Ja również polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ostatnio w planach obejrzeć ten film i chyba zaraz to zrobię skoro jest naprawdę fajny :)
    http://dziennik-ali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Film obejrzałam jest naprawdę przyjemny ^^ Pierwszy film...no miłosny który jako tako mi sie podobał a to dzięki Waltzowi <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba już tak mam... Czasami mogłabym tu siedzieć godzinami, przeglądać blogi i inne sprawy
    ale są dni,że nie mam wgl chęci się tu zalogować. Taka już chyba moja natura ;)

    Pozdrawiam :)
    www.my-passion-foto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Taa... Pattison w Zmierzchu zagrał, tak? Widziałam wywiad z polską reporterką, gdzie został poproszony o powiedzenie czegokolwiek w języku polskim. Powiedział do reporterki "podnieś nogę".
    Z chęcią obejrzę ten film.
    Pozdrawiam
    Emila
    PS: Zapraszam na nowy rozdział

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam zamiar obejrzeć :)
    Pozdrawiam
    dudu-dudek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem jak najbardziej za ;) Podobał mi się ten film.

    OdpowiedzUsuń
  14. i znow nie znam...ale do tyłu jestem ;o

    OdpowiedzUsuń
  15. i znow nie znam...ale do tyłu jestem ;o

    OdpowiedzUsuń
  16. O znowu coś interesującego ! *-*

    Pozdrawiam http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Widziałem ten film z 2 lata temu, całkiem niezły :-).

    OdpowiedzUsuń
  18. Podobał mi się ten film! Zapraszam melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Oglądałam ten film 2 razy jest niesamowity! :)
    http://smileforcat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Za każdym razem jak wchodzę na twojego bloga jeszcze bardziej uświadamiam sobie , że w ogóle nie oglądam filmów .. O.o

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Gdzieś już o tym filmie słyszałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Z chęcią obejrzę ten film :)

    OdpowiedzUsuń
  23. O Filmie słyszałem, ale jeszcze nie miałem przyjemności go oglądać :)
    Bardzo fajna recenzja :)

    mlwdragon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Woda dla słoni to zdecydowanie jeden z moich ulubionych filmów :) Piękny i do tego bardzo wysublimowany :3 Pozdrawiam i zapraszam też do siebie :)

    OdpowiedzUsuń