piątek, 24 kwietnia 2015

Co nowego? - Skończyłem Liceum

Najpierw wytłumaczę się z moją małą aktywnością i omówię kilka spraw związanych z blogiem. Trochę się tu ostatnio zapuściłem: pisałem mało postów, rzadko odpisywałem na komentarze, rzadko komentowałem u Was ale to wszystko przez nadmiar pracy. Teraz co prawda skończyłem już szkołę (o tym za chwilę) i mam trochę czasu do matury, kiedy to mam zamiar nadrobić wszystkie blogowe zaległości. Podczas samego okresu matur jednak, czyli w moim przypadku od 4 do 18 maja postanowiłem się tutaj nie udzielać z oczywistych powodów. Potem jednak wrócę, przede mną będą najdłuższe wakacje życia i na pewno będę znacznie aktywniejszy. 

No i skończyłem liceum. Trochę mi żal, to zawsze tak chyba będzie, bo chociaż wielu ludzi w mojej szkole bardzo nie lubiłem i denerwowały mnie na każdym kroku, to jednak będę trochę tęsknić za tym wszystkim. Na szczęście to nie jest tak, że już nigdy się tam nie pojawię. Za tydzień wracam i trochę czasu tam jeszcze spędzę, więc dzisiaj to nie było ostateczne pożegnanie. A jednak stanowiło to pewien symbol, pewną granicę oddzielającą dzieciństwo od dorosłego życia.

Czy jestem gotowy na dorosłość? Nie wiem, prawdopodobnie nie, ale chyba nie mam teraz innego wyjścia. Nie lubię takich momentów. To wszystko jeszcze bardziej skłania mnie do rozmyślań, refleksji, izolowania się od świata i zamykania w sobie. Jakbym był zbyt mało aspołeczny. Mam średnie wykształcenie, kurczę!

Odnośnie matury jeszcze: prócz obowiązkowych przedmiotów, zdaję także biologię i chemię. Zobaczymy jak mi pójdzie. Ogólnie to zamiaruję sobie studiować biologię w Gdańsku. Powiem Wam jeszcze, jaką średnią uzyskałem. Nie żeby się chwalić, bo zdarzały mi się wyższe, ale może po prostu kogoś to interesuje. Sam też chętnie czytam takie rzeczy, a potem się porównuję z ludźmi i dołuję - 5,32. 

Nie chcę zanudzać gadaniem o sobie. Chociaż w moim pierwotnym zamyśle tego bloga, to miał być on w dużej mierze o mnie, o moim życiu i tak sobie teraz patrzę, że ostatni post z tej kategorii był jeszcze w 2014 roku. Ostatnimi czasy jednak skupiłem się zupełnie na czymś innym. Czasem jednak muszę coś napisać o sobie, bo w końcu coś ważnego się w moim życiu teraz dzieje. Wybaczcie, że może nie tryskam dziś entuzjazmem, ale raczej nastraja mnie to wszystko do zadumy. Pozdrawiam!

14 komentarzy:

  1. Pisz o sobie, ja u siebie też piszę o sobie i każdy z moich ulubionych blogerów też pisze o sobie (ta część komentarza ma sens xD), w końcu nasze blogi, to piszmy co nam w duszy gra xD Chociaż też zawsze mam wrażenie, że wszystkich zanudzam, ale mniejsza z tym. No to gratuluję ukończenia liceum, ja jak myślę o zakończeniu gimnazjum (choć to dopiero za dwa lata xD) to zaczynam się dołować, a co dopiero całkowite przejście w dorosłość :P Ale życzę powodzenia, no i dobrze wykorzystaj te wakacje ;) Yhh, masz na koniec lepszą średnią niż ja teraz będę mieć... Kurde, muszę się wziąć do roboty :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to ja Ci powiem, że na koniec zawsze są wyższe średnie, bo nauczyciele zawyżają oceny strasznie - a przynajmniej w mojej szkole XD

      Usuń
  2. uuuuu biola i chemia nigdy nie były jakoś moimi ulubionymi przedmiotami. ;) Jednak życzę szczęścia i powodzenia.
    www.nacpana-ksiazkami.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. To może się spotkamy w Gdańsku, bo ja tez się tam wybieram!
    A na zakończenie właśnie sie szykuję, chyba mam je najpóźniej jak się dało.
    A blog to Twoje miejsce w internecie więc możesz pisać o czym Ci się podoba. Masz ochotę opisać swój dzień, sen czy widok za oknem- piszesz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jesteśmy umówieni na październik gdzieś w Gdańsku :P

      Usuń
  4. średnia marzenie :) choć wiele nie brakło:P
    powodzenia na maturach :) czekam na relację jak Ci poszło:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, a dziś dostałem wiadomość od kumpla, że słabo ze średnią mam w tym roku :D Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia, hahaha :D

      Usuń
  5. Taaa, dzisiaj po szkole chodzili maturzyści z kwiatami i wręczali je wszystkim nauczycielom, chwilowe zaburzenie zasad, wyciągali wszystkich z lekcji i ogólnie robili chaos. Jak dla mnie bardzo dobrze, stojąc przy tablicy zdążyłam skonsultować z klasa wynik który mi wyszedł z ich wynikami :D jednak bardzo mi szkoda, że wszyscy których znałam lub chciałam poznać z klas trzecich właśnie mi się wymknęli. Z jednej strony straciłam konkurencję z polskiego (w trzeciej był chyba jedyny gość z którym rywalizowałam w tym przedmiocie ) z drugiej strony kilku dobrych znajomych też, a tylko na jednego mam namiary na fejsie! Swoją drogą, on też chce studiować w Gdańsku, jakbyś spotkał tam takiego oszołoma z szablami to on.
    W klasie drugiej mam średnią (prawdopodobnie) 5,10, jak dla mnie słabo, ale szczerze mówiąc u mnie w szkole nie ma stypendiów więc nie opłaca mi się o nic więcej walczyć. Co innego gdybym za średnią coś dostawała, ale w takim wypadku jak muszę i tak pracować to w szkole się nie przemęczam. Za rok zobaczę czy cie przebiję czy nie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to jest smutne wbrew pozorom. Do mnie takie rzeczy docierają zazwyczaj po czasie i dopiero dzień później miałem doła związanego z końcem szkoły. Ale teraz chyba już mi powoli przeszło...

      Usuń
  6. Ja wczoraj też miałam zakończenie,tyle że technikum! W moim przypadku matury wypadają 4 - 25 maja :<
    Gratuluje tak wysokiej średniej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze egzamin zawodowy w czerwcu mnie czekam (15 i 17 czerwca) :( A z niego muszę mieć 75% by zdać

      Usuń
  7. Byłam wczoraj na zakończeniu trzecioklasistów w mojej szkole. Ehh, gdybym była na ich miejscu poryczałabym się i schowała pod biurkiem przed nadchodzącą dorosłość. Nie wiem co będzie za rok, chyba będą odciągać mnie siłą od jakiegoś filaru w moim szkolnym korytarzu. To nie to, że kocham tę szkołę czy coś, ale to jest ogromny krok i brak powrotu. Nie potrafię sobie tego wyobrazić. Trzymaj się, wiem że to może być trudne, przynajmniej dla mnie bycie dorosłym jest mega trudne. :(
    herbivicus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, nie dość, że zdajesz biologię i chemię, to jeszcze 5,32 - gratuluję! A ja byłam "dumna" ze swojej 5,0 na koniec liceum.. :D
    PS. Odnośnie innego posta (tak, lenistwo, nie chce mi się pisać drugiego komentarza) Wiedźmin jest naprawdę serią wartą przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń