sobota, 4 kwietnia 2015

TAG #6 - Liebster Blog Award

Czwarta i piąta nominacja od następujących blogów: 
Trochę czasu już minęło odkąd mnie nominowałyście. No, ale jakoś nie miałem wcześniej za dużo czasu, więc lepiej późno niż wcale :D Robię od razu dwa naraz, żeby więcej pytań było ^^ Tradycyjnie nie nominuję nikogo, bo mi się nie chce (mam się czuć odpowiedzialny za urywanie łańcuszków?), ale jeśli chcecie, to możecie sami się u mnie nominować! Jeśli będzie ktoś chętny do zrobienia LBA, to niech pisze w komentarzach, to wtedy wymyślę pytania :D Zapraszam:

1. Wierzysz w magiczną moc jednorożców?
> Naturalnie, że tak. Bo czemu nie? Trzeba być trochę infantylnym, bo naprawdę, byłoby dość nudno.

2. Jaki tryb życia prowadziłyby dinozaury w dzisiejszych czasach, gdyby nie wyginęły?
> Przede wszystkim myślę, że jakby nie wyginęły, to nie byłoby ludzi, więc pewnie taki sam jak wtedy, kiedy żyły, czyli zżerały roślinki i polowały na siebie nawzajem.

3. Ile miałeś lat, kiedy rodzice uświadomili Ci, że Mikołaj nie istnieje?
> Nie uświadomili -,- Mam 19 i nie uświadomili. Oczywiście wiem o tym od dawna, ale oni jakoś nigdy mi tego wprost nie powiedzieli. Ogólnie unikają tego typu tematów. 

4. Czy masz jakieś marzenie, które jest zupełnie szalone?
> Tak, chciałbym pojechać na lotnisko i polecieć w pierwsze lepsze miejsce, ale najpierw muszę mieć dużo pieniędzy, bo jestem bardzo wygodnicki, jeśli chodzi o podróże.

5. Gdybyś spotkał ogromny słoik Nutelli, jaka byłaby Twoja reakcja?
> Jadłbym... Nie, no pewnie całego bym na raz nie zjadł, ale jadłbym :D

6. Ile gramów waży sałata marynowana w majonezie?
> Takie coś mają wgl? To pewnie jedno z tych zagranicznych świństw, których nikt nie chce jeść. Ile waży? Pewnie dużo, bo takich paskudztw zwykle jest dużo, nikt tego nie je i zajmuje pół lodówki -,-

7. Jaki lubisz dżem?
> BRZOSKWINIOWY! Zjadam razem ze słoikami!

8. Wiesz może czemu owca jest smutna?
> Ponieważ jej matkę przerobiono na kiełbasę ^^

9. Co cenisz najbardziej w płci przeciwnej? 
> Inteligencję. Uważam, że nic lepiej nie świadczy o charakterze mężczyzny niż pociąg do inteligencji.

10. Czy zdarzyło Ci się grzebać w śmieciach?
> Chyba nie, chociaż zależy od tego, co określamy śmieciami. Jeśli chodzi o zawartość kosza na śmieci to nie.

11. Jak wyobrażasz sobie swoją przyszłość? 
> To jest pytanie na dłuższy wywód. Ogólnie, z dużą ilością pieniędzy :D

12. Gdybyś miał wybór dostać ostatni słoik Nutelli lub dostać ostatnie kilo Michałków, co byś wybrał?
> Michałki, ponieważ miałbym jeszcze trochę Nutelli z pytania nr 5 :P

13. Najgłupszy film jaki oglądałeś?
> "Szybcy i wściekli". Nawet wstyd mi przyznać, że oglądałem. Prymityw...

14. Piosenka, na której punkcie szalejesz?
> W tym momencie? Soundtrack z musicalu "Into the Woods"

15. "Osiołkowi w żłoby dano, a osiołek zdechł" Na jednym talerzu masz schabowy, na drugim pierogi ruskie. To Twój ostatni posiłek w życiu. Co wybierzesz?
> To chyba jasne, że schabowy :D Nie wiem, jakoś nie jestem wielkim fanem pierogów...

16. Masz wybór: możesz umrzeć zostając zepchniętym z wieżowca, bądź zostać otrutym. Którą opcję wybierasz?
> Trucizna! To takie epickie...

17. Słownik jest angielsko-polski czy polsko-angielski?
> Jest taki i taki :) Zależy, jakiego potrzebujesz.

18. Co oznacza słowo łata?
> Proszę, aż 5 definicji ze strony Słownik SJP
1. kawałek materiału naszywany lub przymocowywany do ubrania itp. tak, aby zakryć dziurę;
2. plama w innym kolorze niż tło (głównie u zwierząt);
3. przyrząd geodezyjny do pomiarów wysokościowych;
4. łata murarska - gładka deska do badania równości płaszczyzn;
5. drewniana listwa wykorzystywana do robót ciesielskich

 
19. Nauczycielka od polskiego mówi na lekcji, że robimy striptiz zdań. Z czym Ci się kojarzy?
> No, z analizą zdania, określeniem części mowy, części zdania, zrobieniem wykresu, itp. 

20. Znienawidzona książka?
> Cokolwiek Terrego Pratchetta. Przeczytałem kilka jego książek i absolutnie do mnie nie przemówiły, uważam je za wręcz beznadziejne. Wiem, że są ludzie, którzy bardzo jego książki lubią, mnie jednak nie przekonały...

21. Która postać ładniejsza? Ta czy Ta?
> Chyba nie mnie to oceniać, poza tym nie znam się na tym, ale ten pierwszy ma fajniejsze włosy XD

22. Oglądasz anime (lub kiedykolwiek jakieś obejrzałeś)? Jakie jest Twoje ulubione jeżeli oglądasz?
> "Ruchomy zamek Hauru" oraz "W krainie Bogów", jeśli to też się liczy :D Hauru ulubiony, książka też przeczytana (pierwsza i druga część) :D

Papatki!

25 komentarzy:

  1. Odnośnie kwestii św. Mikołaja, to rodzice też mi raczej tego nie uświadomili. Swoją drogą ciekawe, jak długo myśleli, iż w niego wierzę. xD Co do podróży, to środek transportu nie robi mi zbytnio różnicy. Ważne jest dla mnie, aby znaleźć się w jakimś ciekawym miejscu. A w tę sałatę marynowaną w majonezie też nie wierzę. A o tym filmie "Szybcy i wściekli" tyle się mówi, a ja nawet go nie oglądałam, lecz, jak teraz czytam, niewiele straciłam. Opcję z trucizną bym też pewnie wybrała, bo straciłabym życie jak Sokrates. xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Btw, z ciekawości wygooglowałem tą sałatę w majonezie i stwierdziłem, że dużo ludzi interesuje się zagadnieniem związanym z jej wagą... Wyczuwam teorię spiskową dziejów...

      Usuń
  2. Kocham dżem brzoskwiniowy, zawsze kończy się w ten dzień kiedy go kupię. Jest taki dobry. Hmm też zjadłabym nutellę, a żołądek byłby taki szczęśliwy. Oglądałam anime "W krainie Bogów". Świetna produkcja. Szkoda tylko, że nie ma tego w odcinkach lub dalsza część tego filmu :)
    http://dziennik-ali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się kiedyś zdarzyło grzebać w śmieciach... Była to niezwykle idiotyczna sytuacja (z resztą jakie może być grzebanie w śmieciach xD). Raz jak stałam na przystanku czekając na autobus, postanowiłam zrobić czyszczenie kieszeni i wyrzucić wszystkie papiery, stare bilety i paragony. Jakoś tak się złożyło, że przez przypadek wyrzuciłam też klucz od szkolnej szafki :P Zorientowałam się, że nie mam klucza jak już wsiadłam do autobusu, potem wracając już do domu zerknęłam do śmietnika w nadziei, że klucz jeszcze się znajdzie (na szczęście w pobliżu była tylko jakaś pani z dzieckiem która nie zwracała na mnie uwagi). Niestety po przeszukaniu śmietnika, klucz się nie znalazł :P Oto moja życiowa historia xD A co do posta, też bym wybrała truciznę, ale zdrada dżemu truskawkowego to coś strasznego ;o Mi w przedszkolu (lub w pierwszej klasie xD) koleżanka powiedziała, że mikołaj nie istnieje (to był straszny moment), jak powiedziałam o tym rodzicom (święcie przekonana, że oni o tym nie wiedzą) oni jeszcze jakiś czas mnie przekonywali, że to nie prawda, ale po jakimś czasie dali sobie spokój xD
    Yhh ten komentarz jest długi i niczego tu nie wnosi więc może już skończę xD
    Fajne odpowiedzi ogólnie ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eh, ja też wszędzie gubiłem klucz do szkolnej szafki XD

      Usuń
  4. Jak można nigdy nie grzebać w śmieciach?? Nie wyrzuciłeś nigdy nic tak ważnego, że trzeba było przeszukać wszystkie śmietniki w domu? :D W sumie to nawet szczęście, ja mam aż za dużego pecha do śmieci. Co tu sami zwolennicy trucizny? Ja bym wybrała zrzucenie z wieżowca, epickie widoki przed śmiercią, ogólnie baardzo lubię uczucie spadania....
    Tan tak zwany ,,striptiz zdań" to taka zmora, że nie dziwię się, ze ma tyle nazw :P Ja bym to jeszcze określiła jako sekcja lub wiwisekcja zdań :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wiem, że to było moje pytanie, ale nie miałam pojęcia o jednej z tych definicji do słowa "łata". Tak wiem moje pytania były dość.. nietypowe. Ale co poradzić? Nie umiem zadawać pytań(tragedia). Ale powiem Ci, że mam podziw, że udało Ci się na nie odpowiedzieć:P
    Ogólnie odpowiedzi bardzo fajne.
    Pozdro
    Emila
    http://darknessandlightnessorbrightness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętaj, że nie ma złych pytań!
      Tak naprawdę to są, ale akurat Twoje były fajne, więc mogę użyć tego powiedzonka ^^

      Usuń
  6. też bym wybrała michałki !
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zastanawiam się co jest zabawniejsze same pytania czy Twoje podejście do odpowiadania na nie ;) Dawno się tak nie uśmiałam ;>

    OdpowiedzUsuń
  8. "....- ponieważ jej matkę przerobiono na kiełbasę" hahahaha padłam :P
    A z tą nutelllą to bym Ci pomogła, ba słodyczowy potwór jestem :P

    Czy mogłabym Cię prosić o kliknięcie w linki w poście oraz baner Sheinside?
    z góry bardzo dziękuję i jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to pisz :)
    Pozdrawionka :)Daria

    OdpowiedzUsuń
  9. Pytanie nr 12 ...Śmiechłam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie zostałeś nominawana do Tagu Ksiazkowego. Wpadnij do mnie i zobacz co i jak. :3 Chyba że po tym tagu juz ci wystraczy, haha :D Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba zostałem nominowany, co? :D
      Nie, no oczywiście, że zrobię.
      PS. Jestem facetem, jakby co. XD

      Usuń
    2. Gratuluje młoda czytelniczko :D

      Usuń
    3. Daj jej spokój, my faceci jesteśmy tu w mniejszości, więc każdemu można wybaczyć pomyłkę :D

      Usuń
  11. Faktycznie - pieniądze trzeba mieć w przyszłości .. Kurde fajna praca by się przydała - tak żeby same pieniądze przychodziły ..

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Haha, bardzo fajnie Ci to wyszło :)
    Gratuluję nominacji :)

    mlwdragon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Czuje się jak po przeczytaniu jakiejś części encyklopedii. Moja żądza wiedzy została zaspokojona.
    Genialne odpowiedzi (z resztą jak zwykle :D)
    Miłego
    ---Dr. Świnka (klik)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne odpowiedzi na nie za łatwe pytania :D Wziąłeś je jak najbardziej poważnie i z lekkim dystansem, a jednak wyszło super! ;] Mnie też nikt nie uświadomił, że Mikołaj nie istnieje.. no cóż, może jednak istnieje? Ale i tak chwała Ci za to, że tak świetnie poradziłeś sobie z odpowiedziami, bo wiem po sobie że łatwo nie jest! Widać po tym LBA że jesteś ciekawym człowiekiem.

    http://you-always-be.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. biedna owca... przegiąłeś!:(

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdarzyło mi się grzebać w śmieciach, gdy okazało się, że zgubiłam 50zł. O tym, że Mikołaj nie istnieje dowiedziałam się w pierwszej klasie podstawówki. :(

    Naprawdę potrafiłbyś powstrzymać się od zjedzenia całej Nutelli? Podziwiam Cię! :D

    OdpowiedzUsuń