niedziela, 3 maja 2015

Co nowego? - Matura

Jutro matura z polskiego. W sumie nie powtarzałem za dużo, ponieważ jak tylko zerknąłem do opracowań, to zdałem sobie sprawę, że tak właściwie to niemało z tego polskiego potrafię, chociaż lektur nie czytałem :D Mimo wszystko, jestem dobrej myśli. Szczerze powiedziawszy nie wiążę z polskim żadnych wielkich nadziei. Wynik z polskiego nie jest mi do niczego potrzebny, więc zadowolę się skromnym około 60% - mniej więcej takie wyniki z polskiego osiągałem na próbnych. 

Za to matematykę zamierzam zdać jak najlepiej się da. Chciałbym osiągnąć upragnione 100%, chociaż jeszcze mi się to nie udało - na jednej z próbnych miałem 92% i to jest mój rekord jak na razie. Matematyka w odróżnieniu od polskiego przyda mi się do rekrutacji na studiach, więc jest o co walczyć. 

Angielski zadowoli mnie na poziomie 70% - 80%, ponieważ języków obcych nie lubię, nie umiem (a w każdym razie tak sobie wmawiam, chociaż wyniki mówią co innego), więc taka punktacja w zupełności mi wystarczy.

Za to biologię zamierzam zdać świetnie - w końcu wybieram się na biologiczne studia! Chemia do rekrutacji bezpośrednio potrzebna nie jest, poza tym, nie potrafię jej zbyt dobrze, więc zadowolę się wynikami podobnymi do polskiego. 

A z czego Wy zdawaliście bądź zamierzacie zdawać maturę? 
Życzcie mi powodzenia jutro! 

43 komentarze:

  1. Ja zdawałam z biologii i chemii na rozszerzeniu i to co musiałam na podstawie czyli polski, angielski i matematykę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi najbardziej potrzebny jest angielski. Z matmy natomiast jak będę miała 50% to będzie cud ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia ci życze, i tych wyników które sobir wymarzyłeś! :D
    julxa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie zdaję matur, ale pod w środku czerwca mam egzaminy (Belgia) i mam zamiar jak najlepiej napisać matematykę i jezyki obce

    Obserwuję i zapraszam :)
    http://polgiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. oby były jak najlepsze wyniki !
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przejmuj się lekturami! Polecam sprawdzone przykłady do rozprawek - we "Władcy Pierścieni" i "Hobbicie" (zresztą, w Potterze również) da się znaleźć wszelkie motywy literackie: miłość, przyjaźń, poświęcenie, walkę ze złem, odwagę i inne te duperele o które zawsze, ale to zawsze upominają się na maturze. Powodzenia! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fantasy rządzi na maturach, już się nie raz o tym przekonałem :D

      Usuń
  7. 92% z matematyki! Ojeeej :o :) GRATULUJĘ
    Powodzenia :)
    monkey-beyourself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie chce myslec o jakis większych testach ._. Powodzonka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia! Ha, biolog który nie olewa totalnie polskiego, no łał. zazwyczaj ludzie mają podejście, że liczy się tylko to co jest im potrzebne na studia... (No dobra, ja też trochę, bo gdybym miała z matmy więcej niż 70% rodzice chyba by mnie wysłali do psychiatry, to byłby cud porównywalny z lądowaniem na Słońcu!!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiałem polski, przynajmniej w gimnazjum - wtedy byłem z tego przedmiotu naprawdę dobry, brałem udział w konkursach i w ogóle. No i przede wszystkim lektury z polskiego były w gimnazjum bardzo przyjemne. Te licealne wcale mi do gustu nie przypadły, więc mój największy problem na polskim to ich nieznajomość, jednak zawsze bardzo lubiłem pisać, co jest chyba najlepszym wykorzystaniem polskiego w praktyce :D

      Usuń
  10. To niech ta matura zostanie napisana jak najlepiej!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdecydowanie wiosna to najpiękniejsza pora roku dla fotografów ;)

    Powodzenia na maturze !

    www.my-passion-foto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tak, chociaż jesienią też jest pięknie!

      Usuń
  12. Życzę powodzenia ;) Ja do matury na szczęście mam jeszcze dużo czasu :D Oby udało ci się zdobyć z matmy te upragnione 100%, albo chociażby pobić te 92 ;D
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, póki co stanęło na zrównaniu się z 92, więc wstydu nie będzie :D
      Mówisz, że dużo czasu, a zleci się bardzo szybko, zobaczysz!

      Usuń
  13. powodzenia :)
    ja zdawałam polski, rosyjski i dwie matmy;)
    ale to dawno było:P
    z językami to dziwne jest, z angielskiego nic prawie nie umiem a obowiązkowe próbne pisałam na ponad 80% ;o jednak wybrałam rosyjski, bo przez ustny bym nie przebrnęła:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej,
    Powodzenia na maturze. Ja jestem dopiero w gimnazjum więc to jeszcze przede mną .
    Zapraszam na mojego nowego bloga. Zależy mi na rozwijaniu go.
    moda-i-ksiazki-zizi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chociaż jesteś w gimnazjum, to już w sumie na początku liceum będziesz musiała wybrać rozszerzenia, a co za tym idzie przedmioty maturalne. Trochę to niesprawiedliwe, bo niby dlaczego w tak młodym wieku ma się decydować o tak ważnych rzeczach?

      Usuń
  15. Powodzenia!
    Ja do matury mam jeszcze sporo czasu, na razie to jeszcze czeka na mnie test 3-gimnazjalisty.
    http://headintheclouuuds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdajesz matmę rozszerzoną? ;) Ogólnie powodzenia i życzę by delta zawsze była dodatnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matmy rozszerzonej nie, chociaż chodziłem na lekcje rozszerzonej matmy, ale na maturze się nie zdecydowałem. Głównie dlatego, że nie była mi potrzebna, ale też oznaczałoby to dla mnie o wiele, wiele więcej nauki...

      Usuń
  17. Do matury mam jeszcze sporo czasu, na ten czas pisałam egzaminy gimnazjalne ^^
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam nadzieję, że matury pójdą ci jak najlepiej. I tak myśle... nawet jeśli masz mózg ścisłowca nigdy nie zadowalaj się tylko 60% raczej dąż aby było ich jak najwięcej, nawet (a może zwłaszcza) jeśli jest to dziedzina za którą nie przepadasz. Wiem po sobie, że takie podejście może przynieść dużo dobrego.

    niutta.blogspot.com
    http://you-always-be.blogspot.com/

    ~Niuta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie nie mam do końca mózgu ścisłowca. Polski lubię i staram się, ale lektur nie czytam, więc może być trudno. Ale będąc już po maturze z polskiego mogę stwierdzić, że nawet nieźle mi poszło :P

      Usuń
  19. Ja dopiero za rok będę zdawać, ale zamierzam zdawać rozszerzoną biologię i jeszcze zastanawiam się nad chemią :)
    Życzę powodzenia na maturze :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja zdawałam rozszerzoną matmę i rozszerzoną fizykę. Ale bez obaw, matura to bzdura. Zobaczysz, co się dzieje na studiach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie strasz, błagam :P Jeszcze mam najdłuższe wakacje :D

      Usuń
  21. Jesteś idealnym przeciwieństwem Ciebie, przedmioty ścisłe to dla mnie totalna klapa! Ale jestem pewna, że ze wszystkich wyników będziesz zadowolony i że poszło Ci świetnie ;) W końcu też skończyła się odwieczna niepewność i wiem ile masz lat. Z Lisełem długo się nad tym zastanawiałyśmy ;]

    http://you-always-be.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba było zapytać, a nie się zastanawiać! :D
      No, ale teraz już wiecie.
      Jakby ktoś jeszcze nie widział, to 19 :P

      Usuń
  22. Jestem dopiero w 1klasie technikum, więc do matury jeszcze mam trochę czasu, ale zamierzam zdawać rozszerzony angielski, geografię i najprawdopodobniej matematykę. :)

    http://just-aulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja maturę mam już dawno za sobą, na szczęście ominęła mnie obowiązkowa matma, bo na bank poległabym na niej :P hehe dla mnie zawsze to była czarna magia :P hehe
    Głowa do góry, polski nie jest taki zły, nie taki diabeł straszny.... :) :)
    powodzenia :)

    czy mogłabym Cię prosić o kliknięcie w linki w poście oraz baner Sheinside?
    z góry bardzo dziękuję i jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to pisz :)
    Pozdrawionka :)Daria

    OdpowiedzUsuń
  24. Będę zdawać z biologii i chemii... ale matematyki wystrzegam się jak ognia, nie mam pojęcia jak ją choćby zdam, co innego polski z którym wiąże większe nadzieje :D
    A 100% z matematyki to kompletnie nie mój poziom, ale mam nadzieję że dobrze Ci poszły i uzyskałeś jak największą liczbę punktów ;)
    Pozdrawiam i powodzenia bo matur ciąg dalszy
    / zespol-dezorganizacji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co, sprawdzając wyniki z matmy wyszło na 92% co i tak nie jest takim złym wynikiem :D

      Usuń
  25. Maturę miałam rok temu, no i oczywiście poszerzona matematyka, królowa nauk. Jedyne co dobrze potrafię. Idealnie otwarła mi drogę na studia ekonomiczne.
    Tobie też się pewnie udało wszytko pozdawać tak jak chciałeś.
    Pozdrawiam z południa Polski
    Randaksela

    Zobacz mój kawałek internetu

    OdpowiedzUsuń
  26. Powodzenia jutro na biologii. :3 Akurat z matmy mam nadzieję, że dostaniesz 100% - zamknięte były banalne dla 2klasisty, nie wiem jak tam otwarte. : D
    A na maturce będzie bio i chem w R. Zastanawiam się nad matmą, ale chyba tak bardzo jej nie kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja zamierzam biologie, chemie i ang no i może rozszerzoną matmę . Jakie studia dokładnie ? :)
    macchiatooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Chemia... matko kochana! Toż to kosmos jest! Także powodzenia życzę! ;))
    Ja jestem mega leniem i nie zdaję nic dodatkowego,tylko obowiązkowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu Ci przyznam rację akurat :D Chemia to czarna magia :D

      Usuń