czwartek, 21 maja 2015

Polecam #25 - Wiek Adaline


Dzisiaj coś świeżego, film leci jeszcze w kinach, więc możecie się na niego wybrać, jeśli nie macie pomysłu na spędzenie wolnego czasu. Ogólnie to kusiłem się na niego przez jakiś tydzień i spodziewałem się czegoś w stylu Benjamina Buttona. Już w trakcie oglądania filmu widziałem, że będzie to coś zupełnie innego. W tym filmie nie tyle liczy się fabuła (aczkolwiek bardzo ciekawa), co raczej emocje głównej bohaterki.

Wydawać by się mogło, że trwanie nieustannie w tym samym wieku to życie usłane różami. Zero problemów związanych starzeniem. Właśnie, wydawać by się mogło... Prawda jest taka, że nieśmiertelność to życie nie tylko bez miłości, która, gdy para nie może się razem zestarzeć, staje się tylko bolesnym wspomnieniem, ale też w wielkim strachu o swoje bezpieczeństwo. Nikt przecież nie chce zostać "niezwykłą osobliwością". 

"Wiek Adaline" to film zmuszający do refleksji. Akcja nie galopuje, płynie powoli, zwracając uwagę na szczegóły drobne i gustowne. Wielka miłość w tle i nieubłagana świadomość tego, że każdy kolejny rok życia będzie upływał zupełnie tak samo. Naprawdę warto obejrzeć ten film, bo chociaż jest dość przewidywalny, to jednak miło spędza się z nim czas. Oczywiście, korzystając z okazji, zapraszam do oglądania i komentowania Domu Jabłońskich. teraz zaapraszam na zwiastun:


16 komentarzy:

  1. Ten film mam ochotę obejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie chce go zobaczyc :) zapowiada sie ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybieram się na ten film pod koniec miesiąca ;)

    Widzę zmiany w wyglądzie, troszkę jestem zaskoczona, że jest tak jasno ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. obejrze pewnie, i pewnie będę ryczeć jak down ;/
    dlatego musze obejrzeć go sama w spokoju :) dobrze się zapowiada , zyciowka.
    pozdrawiam
    myvegaslas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę obejrzeć. Beiniamin sprawił,że płakałam.Mam nadzieję,że tym razem też się nie zawiodę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zapraszam do mnie www.takaroo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wydaje się być dobry :) plus Twoja pozytywna recenzja :)
    Ostatnio niestety, a może stety mam wielką manię na czytanie książek, dlatego rzadko kiedy coś oglądam...

    mlwdragon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. właśnie mam zamiar obejrzeć, bo dużo razy słyszałam,że fajny:)

    Zapraszam na mojego bloga, a jeśli Ci się spodoba- zaobserwuj:)

    http://julia-iggy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie zbieram chętnych na wypad do kina :D Mam ochote na ten film odkąd o nim usłyszałam :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Great post
    would you like to follow each other? I'll follow back after it.

    Www.miharujulie.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja chcę iśc na to do kina ha ha . Słyszałam bardzo dobre recenzje !

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Haha Twój opis "o mnie" mnie powalił ;D
    Co do bloga spoko, przejrzysty, prosty ;)
    Pozdrawiam
    madame-lucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Byłam w kinie we wtorek, tuż po ostatniej maturze - ustnym angielskim - ze znajomymi. Film jak najbardziej w porządku, chociaż liczyłam, że będzie jakiś głębszy i bardziej zaskakujący. :P

    sarahfrompl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Strasznie mnie ten film intryguję, na pewno obejrzę. A co do wspomnianego "Benjamina Buttona", to bardzo mi się podobał, więc nie miałabym nic przeciwko, by "Wiek Adaline: był w podobnym klimacie :)

    OdpowiedzUsuń