sobota, 16 maja 2015

TAG #9 - The Random Questions Tag

Na samym wstępie chamsko się zareklamuję ^^

Otóż: od 10 lat gram w simsy i owoce mojej pracy możecie tu oglądać. Znajdują się one w zakładce The Sims - Domy w górnym pasku na blogu. Żeby był tam jakikolwiek porządek, domy będę tam prezentował w formie - nazwa domu, zdjęcie. Kliknięcie w nazwę spowoduje przeniesienie do całej galerii domu. Na razie wstawiłem tylko jedno moje dzieło, ale jak nazbiera się ich tam trochę, to mam nadzieję, że moja forma uporządkowania tego okaże się błogosławieństwem.

No teraz chciałbym bardzo ładnie podziękować Randakseli z TEGO bloga za nominację. Bardzo się cieszę, bo uwielbiam odpowiadać na te wszystkie pytania.

#1 Indiana Jones właśnie Cię zapytał, czy pomożesz mu ratować świat. Co zapakujesz na podróż?
Przeze wszystkim, nie zamierzam temu panu w niczym pomagać, bo mam dość swoich zajęć, a poza tym jestem leniwy. Ale w podróż chętnie się wybiorę, jeśli miejsce, w które mam się wybrać nie będzie zbyt ciepłe, bo nienawidzę tropików! No a zabiorę ze sobą nic nadzwyczajnego, to co powinno się mieć oraz laptopa i dwa razy więcej ubrań, niż będzie mi potrzebne...

#2 Gdybyś mógł zrobić dzisiaj tylko jedną rzecz, co by to było?
Siedziałbym na kompie cały dzień, bo jest to jedyna rzecz, którą jestem w stanie robić wiecznie, bez przerwy i nigdy mi się nie nudzi :D

#3 Ktoś przekazał Ci bilet lotniczy do jakiegokolwiek miejsca byś chciał. Gdzie byś się udał i dlaczego?
Definitywnie byłaby to Nowa Zelandia. I tak wybieram się do tego kraju i zamierzam jeździć tam często w swoim życiu. Od lat marzę, żeby tam pojechać, bo kręcą tam wszystkie filmy fantasy, jest mało ludzi i ogólnie bardzo mi się Nowa Zelandia podoba.

#4 Jeśli jedna z fikcyjnych osób mogła żyć i spotkała cię w realnym życiu , kto by to był? Co byście razem robili?
Z pewnością byłaby to Nicci z sagi "Miecz Prawdy". Jestem zafascynowany tą postacią od kiedy przeczytałem sagę (czyli od jakoś 2 lat). Nie mam pojęcia co byśmy mogli razem robić, na pewno nic dobrego - może coś związanego z czarami?

#5 Zostałeś przydzielony na stanowisko generała armii i planujesz niespodziewany atak na wroga. Co zrobisz?

Nie powinnaś zadawać takich pytań, bo jeszcze mnie zamkną w więzieniu. W sumie to zależy jakiej armii jestem generałem. Bo jak polskiej to armii nie ma, więc nie ma komu atakować, ale jak jakiejś normalnej, to niech się boją ludziska...

#6 Jeśli podróże w czasie byłyby możliwe. Gdzie i kiedy byś się wybrał? Dlaczego?
Do Starożytnego Rzymu, bo znam łacinę (gramatykę z grubsza) i może dogadałbym się, a poza tym, myślę, że podobałoby mi się w tamtych czasach :D 

#7 Twój ulubiony cytat?
Na piszę białym kolorem, bo zawiera wulgaryzm, a jednak nie chcę tu poziomu zaniżać niepotrzebnym śmieciem językowym. Nie żebym nie używał wulgaryzmów w życiu, bo używam, ale bloga uważam za miejsce publiczne, a sądzę, że takie słowa w miejscach publicznych to zwyczajny brak kultury.
Początek cytatu
WYJEBANE MIEJ I SIĘ ŚMIEJ!
Koniec cytatu

#8 Czy jesteś szczęśliwy?
Oczywiście, że jestem szczęśliwy. Co tu dużo mówić, jakiś szczególnych powodów do szczęścia nie mam, ale mimo to jestem zadowolony z życia.

19 komentarzy:

  1. Bardzo fajny post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja uwielbiam Twoje posty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię tego typu zabawy, bo mogę dowiedzieć się czegoś o ludziach, których lubię :)

      Usuń
  3. Kocham Simsy ♥ Wczoraj właśnie w nie zamulałam.
    Hm, człowiek czasem sobie musi przekląć ^^ No wiesz - to uśmierza ból i w ogóle ^^
    O! Znasz łacinę? Ja próbowałam się nauczyć. Bo było mi to potrzebne do książki, którą pisałam. Ale zrezygnowałam.... Trzy języki na raz do nauki to za dużo, a w szkole obowiązkowo ang i niem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że odpowiedziałeś ;)
    Genialny cytat. Czytałam miecz prawdy, ale utknęłam po 3 części, chyba od nowa się za nią zabiorę. Fajnie, że mi o niej przypomniałeś ;) Fakt Nowa Zelandia to musi być niesamowite miejsce, na pewno warte odwiedzenia.
    Pozdrawiam z południa Polski
    Randaksela
    Zobacz mój kawałek internetu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałaś Miecz Prawdy! Coraz bardziej Cię lubię :D

      Usuń
  5. Ten cytat jest chyba najlepszy :D, jestem także mega leniwa, a siedzenie na kompie też mi się nigdy nie nudzi :). Pozdrawiam ~!
    http://smileforcat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. To jest chyba jedyny tag jaki nie jest według mnie badziewny. Dobrze, że nie odpowiadałeś na niego jedym słowem

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny cytat :3 Nowa Zelandia to faktycznie ładne miejsce ;) Woh ja bym tak nie mogła cały dzień przed komputerem... Znaczy mogłabym, wiadomo xD Ale dla mnie to jedna z gorszych opcji spędzania wolnego czasu, wtedy czuję, że marnuję życie ale w końcu każdy lubi co innego :P
    Pozdrawiam!
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też czuję, że marnuję, ale mówi się trudno ^^

      Usuń
  8. Nowa Zelandia... :'( Nie wiem jakim cudem i jakim kosztem tam pojadę, ale pojadę. Jeśli szukasz kompana, to zgłaszam się, bo trudno jest mi wyobrazić, żebym sama sobie miała ustalić zsynchronizowane loty i wycieczki bez jakiejś pomyłki i kiblowania na lotniskach kilku dni.
    Serio, czuję, że to będzie bardzo ciężkie, bo polskie biura podróży nie mają takich świetnych ofert jak zagraniczne, a wiadomo, że w tych drugich Polska nigdy nie jest włączona do jakichkolwiek rozpatrzeń. Ale ten, mam nadzieję, że kiedyś to ogarnę, bo jak na razie pomimo dobrej znajomości angielskiego, czytając opisy takich wycieczek i wypraw nic nie rozumiem, haha. Wolę oglądać filmy po angielsku niż długie opisy ofert.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę miał Cię na uwadze. Tylko się nie zdziw, jak za kilka lat napiszę, że mam bilety i za tydzień wyjeżdżamy :D

      Usuń
    2. Noł problem, przyda się taki kop! Kilkumiesięczne planowanie zawsze bierze w łeb, najlepiej działają te bez niczego i szybka decyzja. Będzie tak jak w Hobbicie - dosłownie unexpected journey

      Usuń
  9. Takiego tagu jeszcze nie widziałam, ale jest genialny! Też bym się chciała wybrać do starożytnej Grecji. Niestety nie znam języka, ale kulturę mieli magiczną :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ciesze się ze ktoś jeszcze gra w simsy
    bo ja majac swe 20 lat od czasu do czasu lubie pokierować zżyciem tak jak ja bym chciała je widzieć u siebie XDDDDDD
    pozdrawiam
    http://mvegaslas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. hm... czy tylko ja nigdy nie grałam w simsy?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To musisz koniecznie je jakoś zdobyć i pograć :D

      Usuń
  12. Rany dobrze,że grasz w simsy,a nie w Lola albo coś w tym rodzaju...Nowa Zelandia to nowy cel podróży mojej nauczycielki od biologii. W sumie też bym tam pojechała jako,że przyroda jest tam dzika i trochę by się pochodziło po górach.No i chodziłabym tymi samymi ścieżkami co dzieci z Narnii albo Frodo!
    Pełna podziwu dla łaciny.Uczę się już któryś miesiąc i wiem tylko jak są dziewczyny :P

    OdpowiedzUsuń