wtorek, 9 czerwca 2015

TAG #10 - Liebster Blog Award

Za nominację dziękuję serdecznie autorce TEGO bloga i bez zbędnych wstępów, od razu przechodzę do odpowiadania na pytania. Aha, nie nominuję nikogo, tradycyjnie, bo mi się nie chce. 

#1 Książka czy film?
Nie potrafię odpowiedzieć na to pytanie. Kocham książki i kocham filmy, ale są dwie zupełnie inne kategorie sztuki i ja staram się ich ze sobą nie porównywać. Posłużę się przykładem chociażby Harrego Pottera. Moja przygoda z nim zaczęła się od filmu, który oglądałem jak byłem mały, chciało mi się spać i nie ogarniałem co się dzieje na ekranie, jednakże zauroczył mnie i szybko sięgnąłem po książki, które przeczytałem wszystkie. Potem znów filmy, książki i tak kilka razy. Nie potrafię powiedzieć co było lepsze, uwielbiam oba. Nawet wczoraj oglądałem II część Insygniów Śmierci, porównywałem sobie niektóre momenty z książką i stwierdzam, że oba są dobre, więc moja odpowiedź na pytanie brzmi: jedno i drugie.

#2 Czy potrafisz biegle posługiwać się obcym językiem?
Chamskie pytanie :P Nie, nie potrafię, chociaż z drugiej strony nie wiem. Z angielskiego byłem uczniem raczej czwórkowym, ale nie miałem nigdy okazji z nikim po angielsku rozmawiać, więc nie wiem ostatecznie. 

#3 Trzy rzeczy, z którymi nie jesteś w stanie się rozstać?
Laptop, czytnik i słodycze ^^

#4 Twój życiowy cel?
Żaden konkretny. Ktoś mi kiedyś mówił, że powinienem to sprecyzować, ale ja nie chcę. Staram się po prostu być szczęśliwym, ale myślę, że za taki swojego rodzaju cel mogę uznać na pewno chęć usamodzielnienia się, zrobienia gruntownego remontu mojego domu, by urządzić go "po mojemu" i zwiedzenia świata. No a przede wszystkim, walki z przemijaniem. O, czyli jednak mam życiowy cel :D

#5 Dom na wsi, czy mieszkanie w bloku?
Jeszcze wczoraj powiedziałbym, że mieszkanie w bloku, ale jednak mieszkania to ograniczenia budowlane, hałas i różne inne przeszkody, więc wybieram dom na wsi, ale z ogrodnikiem albo jakąś nadpobudliwą ciotką, bo nienawidzę prac ogrodowych i żadne siły tego świata nie zmuszą mnie do pracy w ogrodzie.

#6 Jaki masz typ osobowości według Enneagrama? 
Czuję dumę odpowiadając na to pytanie, bo wydaje mi się, że jest ono specjalnie dla mnie wymyślone. Otóż, według Enneagrama, mój typ osobowości to Indywidualista Obserwator, bo manifestuje mój nick oraz nazwa mojego bloga. Wszystkich zainteresowanych odsyłam do strony, gdzie mogą sobie zrobić Enneagram *KLIK* bo jest to wybitny psychotest! 

#7 Cecha, której nie tolerujesz w ludziach?
Jest wiele takich cech, ale stwierdziłem ostatnio, że wszystkie one biorą się tak naprawdę z jednej, jedynej, najgorszej - z głupoty. Więc mogę uznać, że nie toleruję w ludziach głupoty (właśnie oświadczyłem, że nie toleruję przerażającej większości ludzi tego świata, to dość przerażające).

#8 Twój słaby punkt?
Podobna sytuacja jak powyżej - jest wiele takich punktów (a co, myśleliście już, że głupota?). Najbardziej jednak nie lubię w sobie lenistwa i braku wytrwałości w tym, co postanowię. 

#9 Szczera prawda czy słodkie kłamstwo?
Zależy. W towarzystwie raczej nie chciałbym być potraktowany brutalną prawdą, jednak podczas rozmowy w cztery oczy naiwne kłamstewka byłyby dość chamskie. 

#10 Ulubiona potrawa?
Zdecydowanie mogę stwierdzić, że lubię wszystkie normalne rzeczy (za nienormalne uznaję czerninę, salceson i inne paskudztwa) a najbardziej PIZZĘ!

#11 Twoje życiowe motto?
Ostatnio miałem takie niecenzuralne "Wyjebane miej i się śmiej!", ale ostatnio miałem nawet takie nowe, nie takie szalone, bardziej normalne i wydawało mi się fajne, ale zapomniałem jakie to było, więc pozostaję przy starym. 

30 komentarzy:

  1. Cieszę się, że mogłam Cię lepiej poznać, a teraz lecę robić : Enneagram ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. też zaraz zrobię ten test:) dzięki za link :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Koniecznie powiedzcie mi, ja Wam poszło! Może znajdzie się gdzieś jeszcze jeden Indywidualny Obserwator? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło było czytać Twoje odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I znów ciekawe odpowiedzi na ciekawe pytania.
    Podzielam zdanie co do pierwszego, to jak porównywać w pewnym sensie też różne gatunki czasami, inne walory przykuwają uwagę, tak różniąc się od siebie.
    Co do testu, wyszło mi ,,5w4'', co oznacza Obserwator/Indywidualista.
    Pozdrawiam serdecznie. :)
    _________________________________
    cordragon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wlasnie rowniez zrobilam ten test i wyszlo mi lojalista obserwator. wszystko sie zgadza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż sobie zrobię ten test! ;D No no już zdążyłam CIę na tyle poznać, że od razu wiedziałam, że nie lubłibyś prac w ogródku. :D Ale ja tez nie lubie ziemi za paznokciami, więc mamy coś wspólnego. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szef Entuzjasta! Powiem Ci, że coś w tym jest :)

      Usuń
  8. Hm...To ja reż zrobię sobie test.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdy przyznałam, że w moich oczach większość nastolatków nie grzeszy inteligencją, zdecydowanie nie spotkało się to z dobrym odbiorem. Ludzie chyba nie lubią takich wyznań. :D

    Odnośnie Enneagramu, kiedyś robiłam już ten test. Szczerze mówiąc nieufnie podchodzą do tego tupu zabaw, ale ten jest wyjątkowo precyzyjny.

    Pozdrawiam
    Obserwator :)
    O

    OdpowiedzUsuń
  10. Co nominacja to ciekawszych rzeczy można się dowiedzieć ;)
    Zrobiłam test, ale to co i wyszło nie zgadza się za bardzo ze stanem faktycznym ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę, pierwszy raz się z czymś takim spotykam :D
      WYJĄTEK POTWIERDZA REGUŁĘ :D
      Chyba nie powinienem tego mówić, szczególnie, że jakiś czas temu strasznie krytykowałem to powiedzonko :P

      Usuń
  11. Ciekawe odpowiedzi. Mało jest osób które umieją życ be zsłodyczy :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny ten enneagram ;) właśnie zrobiłam test i jestem 7w8 czyli realistka ;) dzięki za podlinkowanie, bo rzeczywiście cały opis się sprawdza ^^
    i świetnie odpowiedziałeś na ten tag ;)
    czerniny też nie lubię :P
    pozdrawiam :)))
    +gdybyś miał wolną chwilę mógłbyś poklikać w linki w ostatnim poście? ^.*

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Też nie mogę rozstać się z czytnikiem i też uwielbiam pizzę... Dzisiaj właśnie jest ten piękny dzień, w którym idę do pizzerii :)
    http://wolnym-krokiem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Raz już robiłam Enneagram i wyszła mi jedynka, bez określonego skrzydła. Chwile temu też zrobiłam, taka mała aktualizacja, i teraz wyszła mi czwórka (4w5). I chyba ten typ bardziej do mnie pasuje, ale cieszy mnie fakt, że w jego opisie zawarli małe podobieństwo do jedynki.
    Lubię te testy na osobowość, aczkolwiek najczęściej podchodzę do nich z dystansem - wiadomo. Jednak ten najbardziej się zgadza. Szkoda, że nie można zapisać swoich odpowiedzi w teście, bo po chwili już nie pamiętam jak odpowiadałam.
    Pozdrawiam. :)
    herbivicus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Też nie cierpię robić w ogródku aż mnie coś trafia :D A 3 rzeczy wybrałabym takie same ;)


    http://paulynnex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Po pierwsze, zostaję tu na dłużej i musisz się pogodzić z tym, że teraz będę czytała Twojego bloga i na bieżąco komentowała, przykro mi. Z Enneagramu wyszło mi, że jestem 4w5, zarazem Indywidualistka i Obserwator i raczej to jest prawda… Widzę, że masz takie same słabe punkty jak ja. Dlatego staram się z tym walczyć i podejmuję coraz to nowe wyzwania :) Nie wiem jak jest z Tobą, ale u mnie lenistwo nie przejawia się tym, że leżę plackiem przed telewizorem i zażeram chipsy (których na szczęście nie lubię), ale robię milion innych rzeczy, niż te, które powinnam robić, jak nauka do sprawdzianu z fizyki. Zawsze tłumaczę to sobie tym "Ja i tak fizyki nie rozumiem, znowu dostanę 2, nie ważne czy się uczę czy nie" i zamiast tego jadę na rolki…
    Pozdrawiam serdecznie!
    Fanny http://buszujacawsrodksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba się z tym pogodzę :P
      Mamy podobnie z lenistwem :D

      Usuń
  17. Na 9 odpowiedziałbym tak samo.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawe odpowiedzi, można czegoś więcej o Tobie się dowiedzieć :). Pozdrawiam!

    + lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne odpowiedzi ! Zwykle bywają nudne a Twoje naprawdę ciekawie się czyta ;)

    http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Mieszkam na wsi, nie wyobrażam sobie mieszkania w bloku, za dużo ludzi i hałasu.
    http://colorful-tiger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Dzięki takim zabawom można się dowiedzieć czegoś o innych :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dobrze, że nikogo nie nominowałaś :) szerzy się to jak zaraza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nominowałem XD
      Jestem facetem, jakby co :D

      Usuń
  23. Ja osobiście chyba jednak wolę książki od filmów. Po prostu chętniej spędzam czas przy lekturze niż przed ekranem, chociaż oglądać ciekawe pozycje bardzo lubię.
    Hm, ja chyba nie mam jednego życiowego celu. Chciałabym żyć szczęśliwie, spełniać marzenia, być dobrym człowiekiem... może to są te moje cele życiowe?
    Mieszkam w bloku i w sumie całkiem mi to pasuje, chociaż krzyki sąsiada, zwłaszcza nocą, są tą gorszą stroną... ale przyznam szczerze, że mieszkanie w dużym domu z ogrodem chyba nie jest dla mnie. Te wszystkie naprawy, prace nad domem,ogrodem, utrzymanie takiego lokum... noo, chyba, że mogłabym zatrudnić ludzi do dbania o to wszystko. Wtedy jak najbardziej:D
    Ja również mam wyjątkowo niską tolerancję dla ludzkiej głupoty. Zwykle jej nie komentuję, ale mimo wszystko ludzie zwyczajnie głupi denerwują mnie strasznie. W ich towarzystwie czasem muszę zaciskać zęby, żeby nie powiedzieć czegoś, czego później będę żałować.
    Prawda czasem boli i dlatego bywa, że ciężko ją przyjmuję. Ale z drugiej strony kadzenie i kłamstwa są dla mnie zwyczajnie chamskie, więc jednak wybieram prawdę.
    Pizza zawsze dobra:D
    Fajne odpowiedzi- szczere, ciekawie napisane:)
    Pozdrawiam,
    P.

    OdpowiedzUsuń
  24. odpowiedz na pytanie nr 9 mi się podoba. ide obczaic tego enneagrama
    pozdrawiam
    mvegaslas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Hyhy wyszło mi 7w8 i nawet trochę się zgadza jak czytam opis ;3 Chociaż bardziej trafne było u mnie badanie z numerologii, jestem 1 i to praktycznie w 100% mnie opisywało xD

    OdpowiedzUsuń