poniedziałek, 27 lipca 2015

Co nowego? - Letnia chandra

Dopadła mnie ostatnimi czasy chandra, która pewnie szybko minie, ale póki co jest. Filmy oglądam rzadziej niż raz na tydzień, nie mam nic mądrego do powiedzenia, więc na blogu też pojawił się mały zastój. Całymi dniami gram w simsy, dawno już nie miałem takiej fazy na tą grę, ale jak to ze mną zwykle bywa, to też minie, jak wszystko. Ogólnie, to wszystko przez tą pogodę - takiego okropnego lata jeszcze nie widziałem. Chciałem zrobić Q&A, bo uznałem, że to bardzo fajna forma, ale potrzebuję pytań.

Przy okazji, chciałbym poprosić Was o zadawanie mi pytań do Q&A. Bardzo zależy mi na takich dość życiowych pytaniach, żebym mógł się rozpisać w odpowiedzi. A żeby wszystko miało ręce i nogi, to pytania do Q&A zadawajcie pod tym postem i jak się trochę ich uzbiera, to odpowiem. Jeśli spodoba się Wam ta forma tak samo, jak mi, to pewnie będzie pojawiać się u mnie częściej. Liczę na duży odzew :D 

A jak mi mijają wakacje? Jedną z cech liceum z internatem są przyjaciele porozsiewani po całym województwie, a w moim mieście praktycznie z nikim kontaktów nie utrzymuję, no, może z kilkoma osobami, więc siedzę w domu. Ale ja to lubię, rzadko komuś udaje się wyciągnąć mnie z domowego zacisza. A co robię? Krążę między łóżkiem, laptopem i czytnikiem - dosłownie. Wszystko przez tę pogodę, ale z drugiej strony lubię siedzieć w swoim pokoju. W sumie moje wakacje trwają jeszcze dwa miesiące, wiec może postanowię jednak jakoś dynamicznie je spędzić :P 

Mam też dobrą nowinę dla wszystkich tych, którzy są załamani, że odchudzają się, ale ich diety nie przynoszą efektów. Moja dieta przynosi, więc jest dowodem, że jest to możliwe. Ogólnie to jestem na niej od około miesiąca, nie chcę na razie mówić nic konkretnego o efektach, o tym opowiem na koniec. A sama dieta też nie jest jakaś wyjątkowa: nie piję słodzonych napojów, nie jem słodyczy, śmieciowego jedzenia i ogólnie jem po prostu mniej. Piję wodę niegazowaną, jem dużo warzyw i owoców, ale też nie prowadzę jakiś szczególnych wyrzeczeń - jak mam gdzieś okazję najeść się czegoś dobrego, na przykład u babci, to nie odmawiam sobie, ale też bez przesady! W skrócie - stosuję słynną na całym świecie dietę "MŻ, czyli mniej żreć" i z czystym sumieniem mogę określić ją dietą cud! I wcale nie mam na myśli, że cud, jak schudnę XD

Mówiłem, że chandra szybko mija. W sumie to już poprawił mi się humor, jakby jeszcze pogoda się poprawiła, to może nawet wyszedłbym z domu. Dawno już nie robiłem posta w tym stylu i chyba muszę wrócić do tej praktyki, bo pisanie takich luźnych myśli to wielka frajda. No i poprawia humor, jak widać. Przypominam o pytaniach do mojego pierwszego Q&A! Liczę na Was :D

13 komentarzy:

  1. Życiowe pytania, mówisz? No dobra.
    1. Jak chciałbyś umrzeć i dlaczego?
    2. Czego najbardziej nie lubisz w ludziach?
    3. Jakie cechy charakteru Ci imponują?
    4. Czy chciałbyś coś zmienić w swoim życiu?
    5. Masz jakieś osiągnięcia, z których jesteś dumny?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze parę dni i przejdzie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaką ja mam ochotę na simsy, a dopóki nie mam nowego laptopa to niemożliwe. A tej grze trzeba jedno przyznać jak raz się usiądzie to trudno się oderwać, ale nie oszukujmy się ma też działanie odmóżdżające.

    Nie mam pomysłu na pytania dla Cb, ale czekam na odpowiedzi ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Też tracę chęci do życia podczas wakacji. Zbyt dużo wolnego czasu sprawia, że w ogóle nie wiem, co miałabym robić, nic mi się nie chce, a potem mam poczucie, że czas przecieka mi przez palce. Ale to mija.
    Czas na pytania! :)
    1. Co pamiętasz jak przez mgłę i mógłbyś określić swoim pierwszym wspomnieniem?
    2. Czy miałeś swojego "wroga" w podstawówce?
    3. Czego nie rozumiesz w dzisiejszym świecie?
    4. Jak społeczność międzynarodowa mogłaby pomóc głodującym w Afryce?
    5. Czego nie lubisz w wakacjach?
    6. Jakie słowo najbardziej Cię śmieszy?
    7. Co sądzisz o opisywaniu o każdej minucie swego życia na portalach społecznościowych?
    Pozdrawiam xx

    ---
    sztukaparzeniaherbaty16.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. Co myślisz o krwiodawstwie?
    2. Czy myślałeś o byciu dawcą krwi.
    3. Czy dopuściłbyś się kiedyś morderstwa

    Veronica Memories- Klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem raczej słaba w zadawaniu pytań. Nigdy mi nie wychodziło odchudzanie.
    Mógłbyś poklikać u mnie w linki?

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Z przyjaciółmi współczuję, ale z natury jesteś raczej samotnikiem, więc nie powinien ci ich brak aż tak bardzo doskwierać.
    Hah, dieta cud. Powodzenia... i wytrwałości. Zwłaszcza ze względu na na pewno troskliwą babcię.
    A co do Q &A (kocham takie czytać):
    1. Czy twoim zdaniem morderstwo można uzasadnić?
    2. W jakim fikcyjnym świecie chciałbyś żyć?
    3. Czego nie potrafisz zrozumieć?
    4. Jakiej muzyki słuchasz i czym ona dla ciebie jest?
    5. Jest taka osoba, którą najchętniej skróciłbyś o głowę?
    6. Masz jakieś komiczne szkolne wspomnienia?
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dieta widzę skomplikowana, ale podejrzewam, że najlepsza xD Te wakacje ogólnie jakieś takie... Dziwne. U mnie ze skrajności w skrajność, najlepszy tydzień życia, a potem tygodniowe załamanie nerwowe... Chociaż nie, wychodzi, że to nie wina wakacji ale mojego zrytego mózgu, ojć.
    No ale co do pytań...
    1. Jakbyś mógł/musiał zmienić jedną rzecz w swoim życiu, co by to było?
    2. Gdybyś miał mieszkać za granicą to w jakim kraju i dlaczego?
    3. Jakiego zachowania u innych ludzi nie potrafisz zrozumieć? Jeżeli nie ma takiego to jakie cię najbardziej drażni?
    4. Miały być życiowe pytania więc... Jaki był najgorszy film jaki kiedykolwiek widziałeś?

    OdpowiedzUsuń
  9. Taa.. te wakacje to jakaś porażka. Też siedzę w domu i czekam na poprawę pogody a przy okazji na nowe buty, bo chodzenie po górach w trampkach to zdecydowanie zły pomysł. Ale głowa do góry. Pozazdroszczę że przed tobą jeszcze 2 miesiące wolnego. :) Ale skoro jesteś w liceum to jakim cudem masz 3 miesiące wakacji? :) A co do pytań hm..
    1. Czy jestem typem człowieka aspołecznego (i jeśli tak to czy to lubisz?) albo antyspołecznego (jeśli tak to dlaczego?) ?
    2. Co sądzisz o temacie III wojny światowej, czy uważasz, że naprawdę może wybuchnąć?
    3. Jaki jest twój stosunek do Pamięci o II wojnie światowej, wydarzeniach, ludziach wtedy a ludziach dziś. Czy uważasz że byłbyś gotów walczyć za kraj? Myślisz, ze jak zachowałaby się teraźniejsza młodzież w stosunku do wojny (jakby wybuchła)?

    Pytania trochę nie na temat, ale ostatnio mnie ten temat bardzo nurtuję, a że nie mam w otoczeniu nikogo do kogo mogłabym się z takimi pytaniami skierować to atakuję nimi blogsferę. :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmm, tylko ja nie mam pojęcia co to jest W&A? Tydzień mnie w internetach nie było i już nic nie wiem, czuję się strasznie zacofana. Myślę jednak, że pytaniem ,,kim jestem?" załatwisz sobie całe wakacje, zwłaszcza jeżeli zastanowisz się jeszcze czy na pewno jesteś człowiekiem, co o tym świadczy, więc czym jest człowiek, i czy w ogóle istniejesz, a nie przyśniłeś się jakiemuś tajemnemu bytowi. Oczywiście możesz też wziąć pod uwagę rolę jaką pełnisz w społeczeństwie, to jak postrzegają cie inni ludzie a jak ty sam, czy możesz uważać się za wolnego człowieka albo przeanalizować wpływ środowiska na twój charakter.
    Czasami chciałabym wakacje przed komputerem, ale w moim przypadku jest to niemożliwe, mam coraz mniej czasu i schizy same się nie wyleczą, a jedyny człowiek który może mi pomóc mieszka daleko, więc prawie codziennie pędzę na autobus jakby nic się nie zmieniło od roku szkolnego.
    Dietę cud także stosowałam w gimnazjum i schudłam na niej 20 kilo, więc potwierdzam działanie. A mój brat mnie przeklina, bo wiem jak schudnąć, ale nie mogę mu poradzić jak przytyć. No kurde takie nieszczęście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nad tym kim jestem, to ja się zastanawiam całe życie. A chyba chodziło o Q&A - to jest takie coś, że zadajesz pytanie, a ja odpowiadam w poście (Pozwolę sobie na to "kim jestem?" nie odpowiadać publicznie, bo uważam to za ultra osobiste). O, widzę, że kolejna fanka diety cud - fajnie, że jest nas więcej :D

      Usuń
  11. Ojej Q&A powiadasz? No cóż...Może coś wyskrobię. Niekoniecznie życiowego,ale spróbuję.
    1.,,Widzi się tylko sercem najważniejsze jest niewidoczne dla oczu."Co sądzisz zgadzasz się czy nie?
    2.Pisałeś chyba kiedyś że chciałbyś żyć w innych czasach. Jakbyś mógł się cofnąć w czasie to gdzie byś się przeniósł i dlaczego?
    3.Co byś ze sobą zabrał na bezludnej wyspę?
    4.Lubisz czytać wiersze?Dlaczego tak lub dlaczego nie?
    Jeśli coś się powtórzy to przepraszam ale nie chcę czytać tych wszystkich komentarzy bo za dużo.
    Odnośnie wakacji mam tak samo tylko że na wsi. Kurcze ja teraz stosuję dietę kaloryczne i znowu według niej za dużo zjadłam...Zmieniam dietę na twoją :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też mam jakąś letnią chandrę i jeszcze mój były zaczął mi smęcić.

    OdpowiedzUsuń