poniedziałek, 5 października 2015

Muzyczny przegląd #1

Dziwię się, dlaczego tematyka muzyki nie pojawiła się na moim blogu wcześniej. W końcu w tej dziedzinie czuję się poniekąd trochę wyjątkowo, bo mam wrażenie, że muzyka, której słucham, jest mimo wszystko bardzo mocno niszowa, no ale przekonajcie się sami! Oczywiście staram się to też mieszać, bo zdaję sobie sprawę, że nie każdy lubi słuchać celtyckiej, a chciałbym, żebyście wszyscy znaleźli tu coś fajnego do posłuchania dla siebie. No, zobaczcie sami!

Muzyka Celtycka
Adrian von Ziegler - Callirus



Nie chcę, żeby posty z tej serii posiadały za dużo tekstu. To są posty muzyczne, więc piosenki absolutnie wystarczą. Z założenia posty z serii mają pojawiać się raz w tygodniu, więc co tydzień możecie się takiego posta spodziewać. Chcę jednak, żeby była tu różnorodność, więc oczywiście, pojawiły się następujące kategorie: muzyka celtycka, New Age, muzyka filmowa, covery, stare kawałki, muzyka polska i POP. No, i te kategorie będą się zmieniały czasami, bo mam kilka piosenek niepasujących do żadnej z nich. Zapraszam!

New Age
Enya - Oly If


Muzyka Filmowa
Gladiator - Now we are free


Covery
Boy Epic - Say Something


Stare kawałki
Madonna - Material Girl


Muzyka Polska
Ania Wyszkoni - Biegnij przed siebie


POP
Alvaro Soler - El mismo sol


34 komentarze:

  1. Boy Epic. Kocham się w tym gościu. Jego covery, jak właśnie ,,Say something'' czy ,,Human'' trafiają do mojego serca. Słucham także ,,Tell me you love me"; ,,Scars'' czy ,,Dread world''.
    Reszty nie kojarzę, przynajmniej z tytułu, no może trochę tę filmową, ale od tego jestem specjalistą. Heh.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy pomysł na serię! Jeszcze takiej nie widziałam, a przecież każdy lubi słuchać muzyki. Warto poznawać nowe brzmienia, a takie posty, w których blogerzy polecają wyjątkowe kawałki to jeden z najlepszych sposobów na poszerzenie swoich muzycznych horyzontów. ;)
    Sztuka parzenia herbaty [klik]

    OdpowiedzUsuń
  3. 1 piosenkę uwielbiam :D Kiedyś słuchałam jej praktycznie do znudzenia, jednak jak widać nie udało mi się nią znudzić ;)
    Resztę piosenek kojarzę poza muzyką z "Gladiatora" i tą drugą ale już odsłuchałam, może moim nowym hitem nie zostanie ale jest całkiem w porządku ;D
    Teraz sobie odsłuchuję tą ostatnią, z radia kojarzę, w sumie miło się słucha, kojarzy mi się z kolonią na której byłam w tym roku ;D
    Fajnie, że w końcu będziesz dodawać posty muzyczne :D To właściwie jedne z moich ulubionych, bo można przez nie fajne kawałki poznać na które normalnie bym nie natrafiła :D
    Ja ostatnio nałogowo słucham 500 miles (i gonna be czy jakoś tak) i piosenek z filmu "Cry-Baby" ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osz kurczę pieczone!
      W końcu znalazłem kogoś, kto oprócz mnie słucha Adriana! Cudownie!

      Usuń
  4. "Say Something"! cudowna :)
    bardzo chętnie będę wpadała, by posłuchać muzyki, która ci się podoba ;)

    olkoz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piosenka Ani nawet mi się podoba, choć to raczej nie moje klimaty. Reszta wgl nie moje klimaty, więc się nie wypowiadam :D
    Pozdrawiam!
    Ruciakowa :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Też się dziwię, że takie posty nie pojawiły się wcześniej ^^
    I wiesz wszytko to nic, ale muzyka z "Gladiatora" <3 I generalnie ciekawy pomysł z tymi kategoriami, nie dość, że każdy może znaleźć coś dla siebie to jeszcze w wyjątkowo ławy sposób możne poznać coś z zupełnie innego gatunku niż ten, którego słucha na co dzień.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak to się mówi są gusta i guściki. :))

    OdpowiedzUsuń
  8. El Mismo Sol! <3 Tak bardzo kojarzy mi się z lekcjami hiszpańskiego w liceum! Ile bym oddała za to, by znów móc siedzieć od 7:30 na podwójnym hiszpańskim z panią Jowitą, której wszyscy nie znosili, a ja uwielbiałam! Ależ mi narobiłeś ochoty na wspomnienia, a przecież już drugi rok leci jak opuściłam liceum :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny ten cover ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com
    Proszę o klikanie w ostatnim poście, będę bardzo wdzięczna i szczęśliwa! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie przy czasie posłucham podanych przez Ciebie kawałków. Tak rzadko mam czas i okazję na muzykę. Może dzięki Tobie to się zmieni? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Madonna rządzi:)
    https://sweetcruel.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  12. A gdzie rap? :O To jest prawdziwa perła wśród gatunków muzycznych!

    Poza tym uwaga na zagrożenie, żeby Cię nie zmęczyła cykliczność postu z danej kategorii jak w moim przypadku z Ulubieńcami miesiąca! ;d

    Muzyczki posłucham wieczorkiem, obaczę czy warto odwiedzać ten blog co tydzień we wtorek... ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, mam nadzieję, że uda mi się co tydzień coś ciekawego z tej kategorii dla Was przygotować :D
      Rapu to u mnie nie znajdziesz niestety :P

      Usuń
  13. Fajny blog i bardzo fajny post ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post :) Bardzo spodobał mi się ten cover *o*
    Może wspólna obserwacja? :)
    http://www.olkiks.blogspot.com/ Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Muzyka celtycka jest tak przepełniona jakąś niesamowitą mocą i magią, że kłaniam się w pas wszystkim wykonawcom ją wykonujących. Piękne.

    OdpowiedzUsuń
  16. Większość tych kawałków wpasowuje się w mój gust muzyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. znam 4 na 7, więc nie jest ze mną tak źle:D a pozostałe już odpalam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam posty muzyczne, można odkryć niezłe perełki. :* Say something dawno skradła moje serduszko :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/- zapraszam, skomentuj jeśli coś Ci się spodoba ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Znam tylko madonne :p ale przesluchac trzeba w domu, szczegolnie coveru "say something"

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziwnie się czuję nie znam i nie kojarzę żadnej z tych piosenek no może prócz "Ani Wyszkoni" :d ciekawy blog.
    pozdrawiam ♥
    http://kochamczytack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Z powyżej wymienionych najbliżej mojemu sercu okazał się być POP i muzyka polska :) Ogólnie uwielbiam wszystko co polskie: filmy, książki, piosenki! A. Wyszkoni nie słucham na co dzień, niemniej jednak znam jej piosenki i uważam, że ma niesamowity głos :) Swoją drogą uwielbiam rock! M Chemical Romance, Green Day etc., A polski klasyczny rok wręcz uwielbiam! Ta muzyka ma klimat :) Moja przyjaciółka słucha celtyckiego metalu (czy jakoś tak), więc miałam okazję zapoznać się z tym brzmieniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. :) gust muzyczny to Ty masz dość różnodorny, muszę przyznać:) niektórych utworków z Twojej listy też namiętnie słucham ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ostatnia piosenka, Only if oraz Material Girl są całkiem okej, co do reszty raczej nie mój klimat, ale muzyczne posty jak dla mnie to zawsze dobry pomysł. I miałam dokładnie to samo, że muzyka to mój temat, coś o czym mogłabym napisać, a w ogóle nie wstawiłam ani jednego posta tego typu na bloga. W końcu udaje mi się (mam nadzieję) powoli to zmieniać, a na muzyczne posty u Ciebie jak mi się uda wpaść to będzie bardzo fajnie :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Oj, widzę mam spore zaległości na Twoim blogu. :( Przesłuchałam każdą piosenkę po kolei :D Pierwsza piosenka to taki idealny podkład pod Dobrą Duszę. Uspokajająca, taka do snu, pozwala przenieść się w czasy rycerzy i księżniczek. Nie mój gust ale godna przesłuchania. New Age to taki klasyk! Jejku zupełnie zapomniałam o tej piosence i dzięki że mi ją przypomniałeś ;] Podobnie jak z pierwszą piosenką, muzyka z Gladiatora pozwala się wyciszyć. Matko boska jak ja kocham Say Something <3 Cover słyszę pierwszy raz ale oryginału kiedyś słuchałam bezustannie i chyba wrócę do pierwotnej wersji ale zgram sobie też tą bo powala ;> Teledysk uderzający w swojej prostocie! Aż się miło zrobiło :D Na ostatnią piosenkę mamy teraz fazę ze znajomymi i śpiewamy ją za każdym razem jak leci w autobusowym radiu (Nie pozdrawiam tej Pani, której zawsze to przeszkadza :D). Także piosenki podobają mi się w większości i czekam na więcej takich postów! W końcu przez muzykę do serca czy jak to tam szło.. Pozdrawiam! ;)

    you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam muzykę celtycką, chociaż jak kiedyś próbowałam przekonać do niej znajomych, to mnie wyśmiali, no ale cóż - każdy ma swój gust. Stąd już pierwsza nuta jaką tutaj wrzuciłeś, zachęciła mnie do posłuchania reszty. Część kojarzę, jak chociażby utwór z Gladiatora, czy też cover "Say Something" (ale swoją drogą, wolę oryginał :D). No, całkiem fajny pomysł na wpisy, sama często pomiędzy recenzjami, wrzucam u siebie takie muzyczne posty.
    Pozdrawiam i dodaję się do obserwujących, jak szaleć to szaleć.
    A.

    http://chaosmysli.blogspot.com - będzie mi miło, jeśli zajrzysz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, cieszę się, że znajduję coraz to więcej osób, które lubią słuchać sobie celtyckiej muzyki :P

      Usuń
  26. Muzyka celtycka ma w sobie jakąś magię, to muszę przyznać. Bardzo lubię również ścieżki dźwiękowe, żeby nie było że słucham wyłącznie kapel, zespołów i jakichś tam pojedynczych, oderwanych od reszty solistów (w sensie zupełnie inni niż wszyscy ^.^).
    Bardzo lubię muzykę Danny'ego Elfmana i Hansa Zimmera.

    OdpowiedzUsuń