poniedziałek, 16 listopada 2015

Muzyczny przegląd #5

Jonna Selle
Hello - Adele Cover


Witajcie w kolejnym muzycznym przeglądzie! Na pierwszy ogień idzie Jonna Selle. Pojawia się on już u mnie po raz drugi, co jest dowodem, że naprawdę cenię sobie jego muzyczny talent. A dlaczego akurat ten utwór? Otóż odkąd pojawiła się piosenka "Hello" Adale, jej cover pojawia się absolutnie na każdym kanale na TouTube... To wykonanie było pierwszym, które mi się spodobało, więc wrzucam tu, żebyście też mogli się nim zachwycić :D


Na samym początku, chciałbym zwrócić uwagę na fakt, że postanowiłem wymyślić dla nas nasz własny hashtag: #Ind_Obs. Zapraszam do dodawania zdjęć z tym hashtagiem. Stwórzmy własną społeczność! No i przy okazji chcę zaprosić Was na mojego INSTAGRAMA :) Mam go od niedawna, więc na razie jest skromnie, no ale rozwijam się... :D



Kaizers Orchestra
Hjerteknuser


Za ten utwór dziękuję Dread Nogitsune - uczyniłaś moje życie piękniejszym! W sumie po raz pierwszy w życiu mam do czynienia z tego rodzaju muzyką i językiem norweskim w ogóle. Włączyłem sobie ten kawałek na jej blogu i spodobał mi się. Potem kolejny raz i następny. Aż w końcu zdałem sobie sprawę, że bardzo mi się ten utwór podoba i słuchałem go non stop przez kilka dni. 

Enya
The Humming


Nie można nie zachwycać się tym utworem. Enya zadziwia po raz kolejny. Coś czuję, że premiera jej najnowszej płyty będzie najwspanialszym wydarzeniem tego roku. Przyznam, że na ten utwór czekałem. Wcześniej znałem jedynie fragment i aż podskoczyłem z radości, kiedy Enya wrzuciła tą piosenkę na swój kanał. Jest absolutnie niesamowita: cudowny głos Enyi, świetna muzyka no i tekst, szczególnie warty uwagi!

Paloma Faith
Only Love Can Hurt Like This


Z melancholijnej tematyki płynnym ruchem przechodzimy do czegoś o miłości. Palomę Faith odkryłem w dość zabawny sposób. Otóż, natknąłem się kiedyś na nią i postanowiłem zapoznać się z jej twórczością, bo jest bardzo podobna do mojej mamy :) No, ale absolutnie nie żałuję, że ją znalazłem, bo piosenki ma naprawdę świetne! Na pewno jeszcze nie raz ją u mnie zobaczycie :D

Celtic Music
BrunuhVille - Dance with Dragons


Kolejnym wspaniałym kompozytorem, który zajmuje się muzyką celtycką jest BrunuhVille. Lubię od czasu do czasu posłuchać sobie ten utwór jest taki dynamiczny i pozytywny. Oczywiście jest następną piosenką bez słów, ale słowa w takiej muzyce nie są chyba aż tak bardzo potrzebne... 

Muzyka filmowa
Marina and the Diamonds - Numb
Z filmu "Internat"


Co tu dużo mówić, jak tylko obejrzałem ten film, wiedziałem, że ten utwór zostanie ze mną na długie, długie lata. No i został do dziś. To wszystko na ten temat, piosenka jest cudowna :D 

20 komentarzy:

  1. Również mam instagram ale coś mnie tam nie ciągnie. W ogóle jakoś komputer i Internet to nie moja bajka. Aż się dziwię że pisanie bloga tak mnie wciągnęło 😊 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Paloma świetna :) Ma super głos :) Choć teledysk mi się nie podoba przez ochydnego murzyna :P nie żebym coś miała do murzynów ale ten jest brzydki hahhahaha :D Jakoś mi tam nie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam słabość do muzyki celtyckiej, stąd "Dance with Dragons" idealnie wpisało się w moje gusta. :D
    Pozdrawiam
    A.

    http://chaosmysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Instagram. W końcu odważyłeś się pokazać z tej fizycznej strony, jak planowałeś? ;)
    Ciekawa playlista. W końcu jakaś bez tego, co aktualnie grają cały czas w radiu i co podobno jest "niesamowite" i "na całe życie", a pamięta się o tym jeden sezon.
    Sztuka parzenia herbaty [klik]

    OdpowiedzUsuń
  5. Nooo, tak jak kiedyś dość skrzętnie ukrywałeś swoją tożsamość, tak teraz można znaleźć Cię wszędzie, poznać Twoje imię, nazwisko, rodzinną miejscowość, sześć profilówek etc. - risky, risky!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia, czy to była dobra decyzja. Czas pokaże, czy będę tego żałował, haha :D

      Usuń
  6. Kocham się w ,,Hello'' i we wszystkich jego coverach, więc jestem jak najbardziej na tak. Aja jestem dumna, że ktoś pokochał tak jak ja ,,Hjerteknuser''. Mam jedynie małe ale, to język norweski, a nie szwedzki, ale kto by je rozróżnił, nie? Trzymaj się, powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Omg...
      Ja wiem, specjalnie to sprawdziłem! Najwyraźniej zapomniałem poprawić xD

      Usuń
  7. Nie miałam pojęcia, że piosenka Mariny była wykorzystana w tym filmie. Znaczy nie oglądałam go ale jestem zdziwiona, że jakoś się wpasowała.
    A Paolmę słyszałam w radio nawet mi się spodobała ta piosenka ;>

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam dziwne wrażenie, że zdobywasz całe internety :D Wcześniej nie mogłam nawet znaleźć twojego e-mailu, teraz znam już nie dość że twoje imię, nazwisko, facebooka, to jeszcze dodałes swoje zdjęcie i instagrama :D Super, że się tak rozwijasz! I super, że akurat w tym momencie, co i ja- fajnie jest czytać blog z mniej więcej ta sama ilością czytelników i rozwijający się wtedy, kiedy twój ;) No no rozgadałam się ale co do posta..świetnie go zacząłeś! Adele i jej HELLO to prawdziwy hit, a covery są równie dobre ;) Reszty piosenek nie znam niestety ale z pewnością przy chwili czasu ich przesłucham. Szczególnie zainteresowała mnie ta Norweska piosenka, nigdy nawet nie słyszałam tego języka :o Pozdrawiam cieplutko! Oficjalne zostaje fanką tego bloga ;>
    /Agrafka
    you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiesz Ty co, dopiero zostałaś fanką? Myślałem, że już dawno, hehe :)
      Tak naprawdę, to ja sam do końca nie rozumiem tego, co się dzieje, wszędzie mnie pełno ostatnio i jeszcze nie wiem, co z tego wyniknie xD

      Usuń
  9. Fajnie rozwijasz się w internetowej społeczności. Bardzo szybko. I widzę rzeszę ludzi, którzy śledzą Twoje poczynania. Gratuluję Ci, Bartek :D, że zdobywasz sobą czytelników i że ambitnie wszystko kontynuujesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Tak już mam, że jak się czymś zajmę, to całym sobą do tego stopnia, że świata nie widzę poza tym, co robię :P

      Usuń
  10. znam tylko pierwszą pozycję, ale już się zabieram za słuchanie pozostałych :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyjątkowo podoba mi się ta piosenka "The Humming", ale tak podoba podoba, nie tak na jedno odsłuchanie. Aż się normalnie zaskoczyłam, bo poprzednie jej piosenki które tu dodawałeś były w porządku, ale jakoś do nich nie wróciłam, a ta już 2 dzień u mnie leci (tak, czytałam posta wcześniej ale nie przepadam za pisaniem komentarzy z telefonu dlatego to opóźnienie) :D
    Poza tym Dance with Dragons też jak najbardziej na plus :D
    A instagrama to obserwuję jak pewnie widziałeś ;3

    OdpowiedzUsuń
  12. Nic nie znam i raczej nic z mojego gustu muzycznego, ale przesłucham może zmienię zdanie :) Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam jak dotąd pojęcia o tych artystach - no, może z wyjątkiem Enyi :) Bardzo mi się podobają Twoje zdjęcia na Instagramie. Najbardziej te, które wstawiłeś obok opublikowanego na blogu :) Cóż, ostatnio debatowałam nad tym, aby w stronie o mnie na blogu, wstawić swoje zdjęcie, ale na razie nie mam do tego warunków (planowałam zrobić na dworze, ale pogoda nie sprzyja ;P). Może jak trafi mi się okazja, to wstawię :) Swoje imię i nazwisko już ujawniłam :)

    Zapraszam na najnowszy post :)
    world-chinese-rat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Piosenki nie są złe ;) Miło się słuchało xd

    http://subiektywniekrystix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie rozumiem fenomenu piosenki "Hello". Absolutnie.
    Skoro o muzyce mowa... mój ojciec jest skrzypkiem. Pozwól, że zrobię tu małą reklamę, ale... jestem po prostu ciekawa, co o jego (ich - zespołu) twórczości ludzie mówią. Zespół w którym jednym ze skrzypków jest mój ojciec nosi nazwę Vołosi. Do tej pory wydali dwie płyty: 1. Vołosi, 2. Nomadism. Pierwsza jest mieszaniną muzyki ludowej z ich własną interpretacją. Jeśli chcesz, jest w całości dostępna na youtubie. Jednak Nomadism jest ich już własną, autorską twórczością i to ją chciałam polecić. Byłam świadkiem powstawania tych utworów, bo nieraz mieli próby na naszym poddaszu. Płytę można odsłuchać tutaj: http://uzf.com.pl/?albums=volosi-nomadism - po prostu jestem ciekawa, jak na taką muzykę reagują różni ludzie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten przegląd muzyczny jest genialny wręcz, znam sporą część utworów. Generalnie króluję u mnie Hello, chociaż i tak wolę w oryginale. Czekam na kolejne posty i zestawienia. Trzymam kciuki za dalszym rozwojem bloga.

    Pozdrawiam,
    Adam

    OdpowiedzUsuń