poniedziałek, 14 marca 2016

Co nowego? MC #14

Witam wszystkich!
Dzisiejszy post będzie inny od pozostałych...

 Na samym wstępie chciałbym przeprosić was za ewentualne błędy ortograficzne i interpunkcyjne. Pisze z telefonu, a konkretnie jej dyktuje mu, a on zapisuje moje słowa. Nie powiem, bardzo przydatna funkcja, dla ludzi leniwych, takich jak ja...

Dzisiejszy dzień przyniósł mi bardzo nieszczęśliwe wydarzenia. Wczesnym popołudniem zepsuł się mój bardzo ważny komputer. Po prostu warknął, ekran pociemniało i odmówił posłuszeństwa. Coś się niby  naprawiało, ale chyba nie doszło do skutku. Tak więc jutro idę do serwisu. Obawiam się, że padł mi system i trzeba będzie  agresywnych napraw. Mam tylko nadzieję, że nie będzie to trwało zbyt długo i będę mógł w końcu wrócić do normalnego trybu pisania do was. Pisanie postu tel. jest fajne, ale mam problemy chociażby z takimi banałami, jak wyjustowanie tekstu, A jest to dla mnie ważne, bo chce aby mój blog było estetyczne. W poprzednim zdaniu nie wiem dlaczego zmieniło mi końcówki dwóch ostatnich wyrazów...

 Ta tragiczna sytuacja zbiegło się w czasie z inną, pozytywną. Otóż dzisiaj zaopatrzyłem się w nowy telefon. To właśnie dzięki niemu mogę dziś do was pisać. Gdybym wciąż posiadał mojego Starego rzęcha, to byłoby kiepsko, oj kiepsko kiepsko. Jakby to kogoś interesowało, to moim nowym telefonem jest iPhone 4s,  A poprzednim był szajsung galaksy Mini dwa, masakra. Tamten aparat telefoniczny służył już tylko do pisania esemesów, nawet dzwonić nie szło bo głośnik był zepsuty.  Ale teraz już jest dobrze, mam nowy sprzęt jest fajnie. I całe szczęście, bo bałem się, że nie będę mógł dziś do was napisać i i skończą się moje codzienny posty.

A morał z tej sytuacji jest prosty: nawet z najgorszych sytuacji jest wyjście. Spójrzcie na mnie, sytuacja na pozór beznadziejna a jednak znakomicie sobie radzę.  Do zobaczenia jutro. Mam nadzieję, że szybko naprawią mi komputer i już niedługo wszystko wróci do normy. I będę mógł w końcu Z edytować ten tekst, bo lubię kiedy tekst wygląda ładnie.

6 komentarzy:

  1. Co za zbieg okoliczności ^^ Ale chyba takie rzeczy są najciekawsze w życiu :>
    Mam nadzieję, że laptop szybko zostanie naprawiony :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zepsuty komputer to prawie najgorsze co moze byc haha :D mam nadzieje, ze nie bedziesz musiał długo czekać! :D/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  3. *bije się w pierś
    A już chciałam narzekać na niewyjustowany tekst...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak to sprzęt czasem się psuje ale najważniejsze żeby dało się naprawić

    OdpowiedzUsuń
  5. Martw się lepiej o swoje dane na dysku, mam nadzieję, że kopie zapasowe ważnych rzeczy zostały porobione! ;>

    KULTURA & FETYSZE BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że nie! Polak mądry po szkodzie...

      Usuń