czwartek, 3 marca 2016

Fanpage i KONKURS - MC #3

11 listopada, w dniu urodzin bloga pisałem, że w planach mam założenie fapage na Facebooku. Dzisiaj nadeszła ta wiekopomna chwila i w końcu zabrałem się do tego i założyłem tę stronę! Póki co, nie znam się na tym kompletnie. Wczoraj pół wieczoru spędziłem  na ustawianiu jakiegoś sensownego zdjęcia profilowego i w tle. Na profilówkę wybrałem moją starą grafikę, którą miałem kiedyś w awatarze, a tło zrobiłem własnoręcznie.

Ja oczywiście kompletnie nie znam się na grafice komputerowej. Chciałem zrobić coś takiego, jak mam w nagłówku bloga, czyli granatowa nazwa na jasnoniebieskim tle z tymi fikuśnymi ornamentami. Udało mi się wszystko prócz ornamentów, czyli mam granatowy napis na błękitnym tle. Wygląda to dość skromnie i niepozornie. Prawdę mówiąc, nie jestem zadowolony z tej grafiki, ale mam nadzieję, że z czasem wykonam coś lepszego. Z drugiej strony jednak, czuję się dumny, że udało mi się wykonać chociaż to! To jest i tak ogromny wyczyn, jak na mnie.

Link do Fanpage


Powyżej zamieszczam link. Oczywiście znajdziecie go też w nagłówku bloga, na pasku górnym. Oczywiście zapraszam Was gorąco do lajkowania! Obiecuję, że nie będę spamić :D Na razie moja aktywność na Fanpage nie jest zbyt duża, ale mam nadzieję, że z czasem uda mi się wyrobić tam jakąś systematyczność. 

Czas na Konkurs!


Pomyślałem sobie, że ten historyczny dzień, jakim jest założenie przeze mnie Fanpage jest idealnym momentem na zorganizowanie malutkiego konkursu z tej okazji! Zasady są banalnie proste: wystarczy zaobserwować bloga i polubić Fanpage. Następnie napisać komentarz, w którym napiszecie mi, że obserwujecie bloga jako... oraz lubicie na Fejsie jako... Konkurs trwa do końca tygodnia, czyli do niedzieli 6 marca do godziny 23.59 Wtedy to spośród nadesłanych komentarzy konkursowych wylosuję 5 blogów, które umieszczę w pasku bocznym do końca miesiąca! 

Nigdy jeszcze nie organizowałem konkursu na blogu i jest mega ciekawy czy będzie się on cieszył zainteresowaniem z Waszej strony! Jeżeli Wam się spodoba, to w przyszłości będę organizował więcej konkursów. Mam już nawet kilka ciekawych pomysłów na ciekawe zadania konkursowe! Oczywiście, im trudniejsze zadania, tym ciekawsze będą nagrody :D


11 komentarzy:

  1. Hej, jeżeli dam radę mogę pomóc ci z grafiką, trochę się tym zajmuje, chociaż też nie na doskonałym poziomie. Nie mam pojęcia o co chodzi z tą ideą Fanpage, w sensie co byś chciał tam wrzucać, ale polubię, jak będzie nudne to odlubię :P I tak jestem trzecia osobą która to lubi, łatwo mnie poznasz jakbyś chciał napisać w sprawie grafiki bo mam inicjały D.D. dość charakterystyczne...

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję bloga i lubię fan page jako Ewelina Stefańska (blog Wzruszenie ramionami), Bartoszu. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fanpage to nie moja bajka, ale Tobie życzę pomyślnego rozwijania działalności. :) Nie mogę doczekać się następnych konkursów. No więc: Obserwuję bloga jako Corteen (no co ja nie powiem, no...), a lubię fanpage'a jako K. Ratajewska.
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To nowy etap rozwoju bloga ale chyba nie dla wszystkich, nie każdy aż tak chce się angażować w sieć

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję jako Melodylaniella (Miss Melodylaniella), lubie jako Anita L.
    Powodzenia w prowadzeniu bloga! U mnie konkurs. Zapraszam serdecznie, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje, to duży krok :) Mam nadzieję, że blog pójdzie do przodu ^^ Metaforycznie oczywiście

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię i obserwuję jako Ruciakowa :D
    A jeśli chodzi o grafikę... Ruciakowa się melduje! XD Łap tło z ornamentami ( możesz korzystać, zrobione przeze mnie): http://funkyimg.com/i/28JxV.jpg może Ci się przydadzą :) + napis tą Twoją czcionką i tło gotowe :D

    Pozdrawiam serdecznie, Ruciakowa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia wszystkim. :)

    www.hoe-e.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja to w ogóle nie znam się na komputerze!

    OdpowiedzUsuń
  10. Polajkowałam fanpage'a :)
    W konkursach nie mam szczęścia,ale chyba spróbuje,skoro i tak Cię obserwuje ;)
    Obserwuje jako wyimaginowana,lubie na fb jako Beata Grzeszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję i lubię jako ,,Oczami humanistki".
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń