środa, 16 marca 2016

Konkursy dwa... [MC #16]


 Mam wyrzuty sumienia, że zupełnie zapomniałem o moim konkursie...  Niezbyt dobrze się z tym czuję, zwłaszcza że kilkoro z Was się zgłosiło.  Dlatego postanowiłem wynagrodzić Wam  to długie czekanie na wyniki. Postanowiłem,  że w moim pierwszym konkursie nie będzie przegranych, tylko sami zwycięzcy!  Nagrodą miało być umieszczenie pięciu zwycięskich blogów na pasku bocznym u mnie do końca miesiąca. W piątek,  kiedy przyjadę do domu i będę miał dostęp do komputera,  to niezwłocznie się tym zajmę. Ponadto wymyśliłem, że wszyscy zwycięzcy zostaną dodatkowo poleceni przeze mnie na moim Fanpage, ponieważ uznałem, że muszę zrobić coś, aby wynagrodzić Wam ten długi czas oczekiwania.

 Poznajmy zatem szczęśliwych zwycięzców ( kolejnoś według komentarzy konkursowych): Bukowina, Ewelina Stefańska, Corteen, Melodylaniella, Ruciakowa, Wyimaginowana, Oczami Humanistki.  Bardzo dziękuję Wam za zgłoszenia, dziewczyny. Obiecuję, że tym razem już nie zapomnę o wynikach i w piątek pojawią się one na blogu, a także na Facebooku.

 Ale słuchajcie, to nie koniec konkursów na dzisiaj! Wczoraj został ogłoszony naprawdę świetny konkurs: zadanie jest bardzo proste, a nagrody ciekawe, więc myślę że warto wziąć w nim udział.  Konrad Mania z bloga: maniamodnegozycia.blogspot.com  Zorganizował konkurs, w którym wystarczy polubić jego bloga na Facebooku, zaprosić do polubienia 10 znajomych i napisać komentarz. Zresztą zobaczcie sami.  Nagrody są bardzo ciekawe: koszulka, poduszka oraz niespodzianka. Ja osobiście jestem bardzo ciekawy, czym jest ta niespodzianka. Jeżeli ktoś z was ją wygra,  to mam nadzieję, że powiecie mi co to było. :D

 Przyznam, że jestem pod wrażeniem tego, jak profesjonalnie Konrad zorganizował ten konkurs. Znalazł sponsorów, przygotował grafikę... Takie rzeczy wymagają pochwały, bo chłopak naprawdę się napracował. 

 Na koniec chciałbym jeszcze wspomnieć, że na moim blogu jeszcze nie raz będą pojawiały się konkursy.  W tym konkursie udział wzięła zaledwie siódemka uczestników, ale mam nadzieję, że w kolejnych będzie Was znacznie więcej. 

1 komentarz:

  1. Łii.xd Może wezmę udział w tamtym konkursie, zawsze można spróbować. Czekam także na kolejne u Ciebie.
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń