niedziela, 13 marca 2016

Muzyczny przegląd #11 [MC #13]

Dziś niedziela, więc nadszedł czas na kolejny odcinek muzycznego przeglądu! Postanowiłem przygotować dla Was niespodziankę i w związku z tym poprosiłem bliską mi osobę o przygotowanie dla mnie piosenek do tego odcinka. Ja jeszcze sam ich nie znam, więc jestem lekko poddenerwowany. Postaram się je jakoś opatrzyć komentarzem :D Mam nadzieję, że przypadną Wam te utwory do gustu!

Royksopp - So easy


Nie, no nie mogę! Pierwszy utwór a już taki fajny teledysk! 
Przecież to jest "Mój sąsiad Totoro" z anime Hayao Miyazaki'ego! 
Piosenka też jest świetna, bardzo mi się podoba! :D


Metronomy - Month of Sunday

Piosenka mi się podoba. 
Dostałem przykaz, żeby napisać, że "w teledysku są piękne, modernistyczne budynki, 
które reprezentują styl brutalizmu w Anglii". 
Jak dla mnie, te budynki to koszmarki, ale ciii :P


The Dumplings - Betonowy las

Bardzo ładna piosenka.
Osobiście znałem ją już wcześniej.
 Polski zespół, super :) 


The Presets - If I Know You

"Strasznie energetyczna piosenka, którą pobudza do działania" 
Napisałem to w cudzysłowie, bo polemizowałbym, no ale fajna jest :D


Iamamiwhoami - Goods

Boże, ma dziewczyna dziwny pseudonim artystyczny... 
No, ale tego można się spodziewać po Szwedce... 
Przyjemny utwór.


Brodka - Dancing Shoes


Co ja tu za utworki wrzucam? 
Jakieś remixy i inne niebezpieczne akcje...
A twierdził, że nie lub remixów! 
Fajna piosenka :)


Moby - Honey

Skądś znam tę piosenkę, pewnie słyszałem gdzieś w radiu...
Utwór jest nawet niezły, podoba mi się.


No i koniec! Przyznam, że było to bardzo ciekawe doświadczenie! Utworki są fajne i ciekawe, tego pierwszego nawet będę słuchał, bo mi się spodobał :D A kto wie, może otworzę się na nowe horyzonty muzyczne? Napiszcie koniecznie,  czy podoba Wam się taka muzyka!

4 komentarze:

  1. Ciekawy pomysł, muszę kiedyś coś takiego u siebie zrobić, jak przyjaciółka będzie chętna. A ja... oczywiście (!) niczego nie znam, więc muszę nadrobić.
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rety, żadnej z tych piosenek nie słyszałam :(
    PS gdybyś chciała mieć dostęp do mojego bloga, napisz: deszczowenoce@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaczynam myśleć, że już chyba nigdy nam się piosenki nie pokryją :c

    OdpowiedzUsuń
  4. zadnej z piosenek niestety nie znam, ale nadroobię to :D/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń