niedziela, 20 marca 2016

Muzyczny Przegląd #12 [MC #20]

Jej, to już 20 dni blogowania codziennie! Jak ten czas szybko zleciał... Dziś zacząłem powoli nadrabia swoje zaległości na Waszych blogach, których narobiłem sobie przez chorobę mojego komputera. Zaczynamy przegląd, bez zbędnych wstępów. Dziś będzie tradycyjnie, czyli w takiej formie, jak to było na początku... 

Muzyka Celtycka
Adrian von Ziegler - Breath of the Forest


Dzisiaj nikogo nie poprosiłem o przygotowanie piosenek, toteż w końcu mogę odetchną i znowu podzielić się z Wami moimi ulubionymi utworami! "Breath of the Forest" to jedna z moich ulubionych piosenek Adriana. Jest bardzo klimatyczna: ma w sobie niezwykły spokój i dynamizm zarazem...

New Age
Enya - On My Way Home


Kilka dni temu byłem w Saturnie i trzymałem w ręce płytę "The Very Best of Enya". Nie przepadam za kompilacjami. Uważam, że to strata pieniędzy, ponieważ artystka umieściła wszystkie te piosenki na poprzednich płytach, toteż nie warto kupować składanki. No, ale na spis utworów spojrzeć warto. Tak przypomniałem sobie o tym utworze, którzy przywołał do mnie wspomnienia z dzieciństwa...

Muzyka Filmowa
Requiem for a Dream Soundtrack


Ta muzyka filmowa zawsze będzie dla mnie jedną z najbardziej przerażających i najsilniej oddziaływających na wyobraźnie. Dla pisarzy, świetnie nadaje się jako tło do pisania mocnych i strasznych scen. Zresztą, także sam film był absolutnie przerażającą produkcją...

Covery
Karliene - Sally's Song


Biegnę z wyjaśnieniami! "Sally's Song" to piosenka z filmu Tima Burtona "Miasteczko Halloween". Karliene wykonuje ją świetnie: ma niesamowitą barwę głosu, idealnie wpasowującą się w klimat, do tego charakteryzacja i scenografia także pasują świetnie... 

Stare Kawałki
Loituma - Ieva's polka


Wyobrażam sobie, że być może zniszczyłem komuś dzieciństwo, ale to jest właśnie oryginał tego utworu, a nie jakaś Hatsune Miku czy inny syntezator głosu... Osobiście uważam, że ten utwór jest psychodeliczny, ale to świadczy o jego wyjątkowości ^^


Muzyka Polska
Video - Środa Czwartek


Nie muszę tłumaczyć, dlaczego wrzucam tu piosenkę Video. Dla mnie jest to absolutnie najlepszy polski zespół, który nie ma sobie równych... 

POP
Paloma Faith - Trouble with my Baby


Paloma Faith pojawia się tu już kolejny raz, ale jest to tak niesamowita artystka, że po prostu nie mogłem się powstrzymać. Jej muzyka ma w sobie pewien urok...

5 komentarzy:

  1. Nareszcie coś, co znam. Oczywiście chodzi o soundtrack z ,,Requiem dla snu'', przy którym pisze się świetnie.
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przynajmniej coś znam XD Mowa i Video. Ale Indywidualny Obserwator nie słucha rapsów. Gryziemy się, buu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie posłucham czegoś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dwadzieścia dni wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam tutaj Video... Lubię ten kawałek, chociaż nie jestem jakąś tam maniaczką :P

    OdpowiedzUsuń