poniedziałek, 28 marca 2016

Muzyczny Przegląd #13 - [MC #27]

Na samym początku, chciałbym zwrócić uwagę na moje serwisy społecznościowe, a w szczególności na Snapchata, na którym jestem ostatnio ogromnie aktywny. Kto ma mnie w znajomych, ten wie. Zapraszam więc wszystkich do dodawania mnie na Snapchacie: indywidualnyobs

Scott Joplin - The Entertainer


Ta piosenka chodzi mi po głowie już od jakiegoś czasu, ale przyznam się, że znam ją praktycznie od dzieciństwa. Naprawdę uwielbiam ten motyw muzyczny, fajnie jest sobie czasami tego posłuchać!


Postmodern Jukebox
I kissed a girl


Cover równie dobry jak oryginał, jeżeli nie lepszy. Ale Postmodern Jukebox nie mają sobie równych, jeśli chodzi o covery. Naprawdę uwielbiam ich muzykę.

The Chordettes - Mr. Sandman


Piosenka stara jak świat, ale chyba nie mam sobie równych, prawda? Wykorzystano ją w filmie "Mr. Nobody" i w sumie od obejrzenia tego filmu ten utwór znajduje się na mojej playliście :)

Thembi - Love me forever


Tę piosenkę po raz pierwszy usłyszałem dzisiaj podczas jazdy samochodem. Akurat tata miał włączone Radio Plus, którego osobiście nie lubię, bo w kółko puszczają Marylę Rodowicz, ale ten kwałek okazał się na tyle fajny, że postanowiłem go Wam polecić. 

Margaret - Cool me down


Na Eurowizję nie jedzie, to niech chociaż u mnie będzie sławna. Piosenka Margaret wpadła mi w ucho natychmiast po jej usłyszeniu. Co się stało to się nie odstanie i na Eurowizję jedzie Michał Szpak, którego utwór też jest całkiem niezły, to jednak ta piosenka jest dla mnie po prostu lepsza. 

Enya - Caribbean Blue


Ten utwór może być Wam znany z reklamy pewnych słodyczy... No ale przede wszystkim jest to przepiękny utwór Enyi. W każdym przeglądzie staram się umieścić jakąś jej piosenkę. Wiem, że Enya nie jest zbyt popularną gwiazdą, dlatego staram się ją promować chociaż wśród Was :)

Celtic Music - Adrian von Ziegler


Piosenka ta jest tak ultra dynamiczna i pozytywna, że absolutnie trzeba ją znać. Poprawia humor każdemu.

6 komentarzy:

  1. Uwielbiam "Cool me down" :D

    http://subiektywniekrystix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwaga, uwaga, znam jedną piosenkę i jest to ,,Cool me down''. Wprawdzie tylko dlatego, że słucha tego moja siostra i strasznie mi przypomina inną piosenkę. Za bardzo, niż byłoby to wskazane. A celtycka z końca idealna dla pisarza lekkich miniaturek. Natomiast ,,I kissed a girl'' kojarzę, jednak za oryginałem nie przepadam.
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnia piosenka nieformalnie stała się moją ulubioną... chociaz cover Katty Perry też jest niczego sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mr Sandman jest cudowną piosenką :)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, nie widzialam ze ta piosenke spiewa Margaret :o czesto leci w radiu ale nie interesowałam się wykonawca. Zdecydowanie powinna na eurowizje pojechać!/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  6. Love me forever o tak nie ma sobie równych .

    OdpowiedzUsuń