sobota, 11 listopada 2017

Trzecie Urodziny Bloga!

Hurra! Fajnie, że tu jesteś :) To już 3 lata? Aż ciężko mi jest uwierzyć, że tyle czasu minęło od kiedy założyłem tego bloga. Przez ten czas naprawdę wiele się zmieniło, trochę byłem nieobecny i przeżyłem naprawdę wspaniałą przygodę prowadząc tę stronę. O tej mojej przygodzie porozmawiamy sobie przy okazji następnego posta, a w dzisiejszym wpisie urodzinowym bardzo chciałbym uraczyć Was moimi blogowymi pomysłami na kolejny rok :) 

Garść statystyk

Ogólnie, dla mnie cyferki nie są ważne. Bardziej od ich liczby interesują mnie ludzie, którzy za nimi stoją. Dlaczego? Bo jesteście fajni! I nie podlizuję się tu,  po prostu wielu Was miałem przyjemność poznać osobiście poza blogiem, dlatego wiem co mówię. Mam naprawdę świetnych czytelników! Statystyki przydają się jednak, kiedy chcę się dowiedzieć, jakie posty najchętniej czytacie! Ku mojemu największemu zdziwieniu, berło popularności wciąż trzymają moje luźniejsze posty z serii "Co nowego?", co bardzo mnie cieszy, bo chciałbym od teraz w pewnym sensie pójść w tym kierunku, ale o tym za chwilę...

Nowości!

Właśnie, to chyba najważniejsza część tego urodzinowego posta, czyli zapowiedź czegoś zupełnie nowego! Do tej pory tematyka mojego bloga była raczej poważna: recenzje filmów, czasem książek, muzyka, jakieś egzystencjalne pogadanki i różne inne mądre rzeczy. 3 lata temu, kiedy zakładałem tego bloga było to dla mnie bardzo ważne, aby ta strona niosła jakąś konkretną merytoryczną treść, czy to właśnie recenzencką, bo oglądałem wtedy całą masę filmów, muzyczną oraz poradnikową. Teraz to się trochę zmieniło. Przede wszystkim ja się zmieniłem, mój światopogląd i mój czas. Nie oglądam już tyle filmów co kiedyś, bo zwyczajnie nie mam na to czasu. Cały czas coś robię, czy to na studia czy to w domu, bo samodzielne prowadzenie domu to jednak masa pracy. Nie mam też takiego parcia na prywatność jak miałem kiedyś, kiedy to nikt nie wiedział jak wyglądam, gdzie mieszkam i ogólnie jak żyję. Teraz już nie mam aż takiej obsesji na tym punkcie, dlatego wkrótce rusza zupełnie nowa kategoria: DZIEŃ ZE MNĄ! Może nazwa jeszcze się zmieni na jakąś bardziej przystępną. Ogólnie, jest to taka moja odpowiedź na youtubowe daily vlogi, tyle, że na blogu: będzie dużo zdjęć z mojego codziennego życia, do tego tekst. Pomysł wydaje się fajny! Piszcie koniecznie, co o nim sądzicie!

Czas...

Prowadzę ten blog 3 lata i ten czas zdecydowanie można podzielić na 3 okresy: szkoła średnia, długa przerwa i studia. W szkole średniej miałem dużo czasu. Jednak życie licealisty różni się od życia studenta, o czym boleśnie przekonałem się chociażby w ciągu ostatnich trzech tygodni, kiedy pracy miałem tak dużo, że nie wiedziałem w co ręce włożyć. Ogólnie mogę powiedzieć, że mam teraz około 3 razy więcej pracy niż miałem w szkole średniej - moje studia coraz bardziej mnie absorbują, a do tego dom również sam się nie posprząta, dlatego czasu na bloga mam mniej. Zawsze dążyłem do tego, aby posty były regularnie, 2-3 razy w tygodniu to był mój standard, który starałem się nieustannie doścignąć. Teraz wiem, że tak się nie da, bo nie można nic na siłę. Dlatego posty pozostaną nieregularne. Są dni, kiedy czasu i weny mam więcej, wtedy posty pojawiają się często. Ale są również dni, a nawet tygodnie, kiedy tego czasu jest mniej, więc różnie to bywa.

Podsumowanie

Wszystko się zmienia i to jest w życiu fajne. Bo trzeba iść z duchem czasu i rozwijać się. Dziś są urodziny, więc jest to taki fajny, symboliczny czas, żeby jakieś zmiany wprowadzić i mam nadzieję, że przypadną Wam one do gustu :) Oczywiście nie jest to jedyny post urodzinowy, w planach mam jeszcze drugi, więc za kilka dni możecie spodziewać się mojej blogowej historii :)

14 komentarzy:

  1. Gratulacje!
    Czekam na zapowiedzianą nowość, to może być bardzo ciekawe ;>

    Mam nadzieję, że nie będzie więcej dłuższych przerw, prawdę powiedziawszy zawsze jak długo nic nie publikujesz to zastanawiam się czy znów nie przerwałeś blogowania ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najwspanialszego :-)
    Ciekawa jestem zmian i nowych przemyśleń, do poczytania więc:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielkie gratulacje z okazji trzecich urodzin bloga :)
    Wielu dalszych lat blogowania życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję trzeciej rocznicy!
    To bardzo cenne, że planując swoje obowiązki studenckie czy domowe,
    znalazłeś czas na prowadzenie bloga. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i najlepsze życzenia na kolejne lata prowadzenia bloga! Czekam na zapowiedziane przez Ciebie nowości! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i trzymam kciuki za dalsze blogowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję 3 lat :) Mnie wczoraj minęło dopiero (już!!!) pół roku, też robiłam drobne podsumowanie, ale takie tylko dla siebie.
    Czekam na nową serię i dużą dawkę zdjęć! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Najlepsze życzenia.Życzę kolejnych lat. Czekam na nowości .Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przywiązuję wagi do rocznic, czas po prostu płynie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego z okazji 3-ej rocznicy bloga:) I aby pasja pisania nigdy w Tobie nie zaginęła;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego z okazji blogowych urodzin! Ja bloga zaczęłam pisać kiedy miałam 12 lat(!), między czasie miałam wa lata przerwy i ostatnio prawie rok. Więc do kupy to już 11 lat w tym świece siedzę! To wciąga!! A pomysł na notki pt. "Dzień ze mną" to chyba wciągnąłeś mi prosto z głowy, bo sama myślę o tym od jakiegoś czasu! Tylko ja jakoś nie mogę się zebrać, może po Nowym Roku będę mieć więcej czasu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tam miało być "między czasie miałam dwa lata przerwy":)

      Usuń
  12. Właśnie najlepszą częścią blogowania są te zmiany i nasz udokumentowany wpisami rozwój. Publikujemy to co jest dla nas w danej chwili ważne i to świetne uczucie, gdy zawsze możemy do tego powrócić i powspominać.
    Dobry pomysł z tą nową serią o Twoim dniu. Życzę kolejnych owocnych lat z blogiem! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów :) I trzymam kciuki za nadchodzące zmiany ;)

    OdpowiedzUsuń